Aile & Toplum Sesim telefonda çok küçük çıkıyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor 18 yaşındayım normalde sesim normal ama telefonda konuşurken 8-9 yaşında çocuk gibi çıkıyor ne yapmam lazım nasıl düzelir Güncellemeler11 ay Tavsiye verecek yok mu🥲 Sesim telefonda çok küçük çıkıyor? Cevapla Telefon Soruları Çocuk Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Sumatraa Takip Et Xper 5 Yaş: 47 , eic 102% 11 ay Hiç merak etme 10 yıl sonra çok mutlu olacaksın bu duruma. Az sabret yeter. 1 2 Yorumla Soran 11 ay of Yorumla Sumatraa 11 ay Hiç oflama valla. Sen kendini sevmez isen kimse seni sevmez inan buna. Yorumla
Dreamagic Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% 11 ay Telefonda böyle sesler çıkması normal. Benim sesim de kadın gibi çıkıyor🤣 1 4 Yorumla Soran 11 ay Normal mi nası normal ya Yorumla Dreamagic 11 ay Yaş ilerledikçe düzelir Yorumla Soran 11 ay Kaç yasında mesela Yorumla Dreamagic 11 ay 25 yaşına kadar düzelir Yorumla
hwpdnwödle Takip Et Xper 7 Yaş: 19 , eic 100% 4 ay knk benim de aynı gwlsgwmsjw telefonda kimseyle konusamıyodum önceden simdi yakınlarımla konusuyorum da baskaları ile konusmamayı tercih ediyorum açmıyorum 0 0 Yorumla
Apo031 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 11 ay Erkek olsan tamamda sen niye taktın bu kadar 1 1 Yorumla Soran 11 ay Bilmiyorum bu yüzden insanlarla telefonda konusamıyorum bile çok rahatsızım Yorumla
Bltkrkmzzzz Takip Et Xper 6 Yaş: 33 11 ay Sesini duyabilir miyim 1 3 Yorumla Soran 11 ay maalesef utanıyorum Yorumla Bltkrkmzzzz 11 ay Var işte kızım bana odaklan sadece Yorumla Bltkrkmzzzz 11 ay Sana diyorum ufaklık Yorumla
Montparnasse Takip Et Xper 6 Yaş: 19 11 ay Herkese öyle geliyor kendi sezi 1 1 Yorumla Soran 11 ay Baskaları da öyle söylüyor ama Yorumla
EnesimMetem Takip Et Xper 6 Yaş: 24 11 ay Ay çok merak ettim ya sksksks 1 4 Yorumla Soran 11 ay 😔😔😔 Yorumla EnesimMetem 11 ay Üzülecek bir şey değil ama bence çok tatlı çok şanalısın Yorumla Soran 11 ay Değil tatlı değil iste Yorumla EnesimMetem 11 ay Bence çok tattlı bence falına bakalım Yorumla
Chokolatte07 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% 11 ay Fkfkjddjdjndkdkdkd 1 7 Yorumla Soran 11 ay Gülme😔😔😔 Yorumla Chokolatte07 11 ay Komiksss. Bende milletin derdi yok danıyorum Yorumla Chokolatte07 11 ay Sanıyorum Yorumla Soran 11 ay Ama ben çok takıyorum insanlar ciddiye almıyor beni Yorumla Chokolatte07 11 ay Hklısın bende fizksel olarak aynı düşüncedeyim. Bir kalıba sahip olmayan insanlara önem gmstermiyorlar Yorumla Soran 11 ay Napmam lazım sesimin daha kalın çıkması için telefonda Yorumla Chokolatte07 11 ay Bilmemki kanki geçmiş oolsjn Yorumla
Çelixsxsxxx Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 11 ay Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. İyi bir şey olmaz 1 3 Yorumla Soran 11 ay İyi değil işte Yorumla Çelixsxsxxx 11 ay Bakış açısı yani zamanla oturur Yorumla Çelixsxsxxx 11 ay Üstelikte merakta uyandırır Yorumla
mrtt000634 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 11 ay Zamanla duzelir 1 2 Yorumla Soran 11 ay Kaç yasında mesela Yorumla mrtt000634 11 ay 20li yaslarda Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hiç merak etme 10 yıl sonra çok mutlu olacaksın bu duruma. Az sabret yeter.
of
Hiç oflama valla. Sen kendini sevmez isen kimse seni sevmez inan buna.
Telefonda böyle sesler çıkması normal. Benim sesim de kadın gibi çıkıyor🤣
Normal mi nası normal ya
Yaş ilerledikçe düzelir
Kaç yasında mesela
25 yaşına kadar düzelir
knk benim de aynı gwlsgwmsjw telefonda kimseyle konusamıyodum önceden simdi yakınlarımla konusuyorum da baskaları ile konusmamayı tercih ediyorum açmıyorum
Erkek olsan tamamda sen niye taktın bu kadar
Bilmiyorum bu yüzden insanlarla telefonda konusamıyorum bile çok rahatsızım
Sesini duyabilir miyim
maalesef utanıyorum
Var işte kızım bana odaklan sadece
Sana diyorum ufaklık
Herkese öyle geliyor kendi sezi
Baskaları da öyle söylüyor ama
Ay çok merak ettim ya sksksks
😔😔😔
Üzülecek bir şey değil ama bence çok tatlı çok şanalısın
Değil tatlı değil iste
Bence çok tattlı bence falına bakalım
Fkfkjddjdjndkdkdkd
Gülme😔😔😔
Komiksss. Bende milletin derdi yok danıyorum
Sanıyorum
Ama ben çok takıyorum insanlar ciddiye almıyor beni
Hklısın bende fizksel olarak aynı düşüncedeyim. Bir kalıba sahip olmayan insanlara önem gmstermiyorlar
Napmam lazım sesimin daha kalın çıkması için telefonda
Bilmemki kanki geçmiş oolsjn
İyi bir şey olmaz
İyi değil işte
Bakış açısı yani zamanla oturur
Üstelikte merakta uyandırır
Zamanla duzelir
Kaç yasında mesela
20li yaslarda