Yalnız olduğunu hissettiğin oldu mu?

Bugün benim doğum günüm... Doğum günlerinin aslında anlamı büyük bende. Senede bir kere gelen en özel anlardan biri. Eşime dostuma sevdiğim herkese o anın ne kadar mükemmel olduğunu hissettirmek isterim her zaman. Çünkü bir önceki yaşıma dönemeyeceğim o yüzden anılara daldığımda en özel şekilde hatırlamak isterim.

Ama bana ayrılan zaman asla olmadı. Beni özel hissettirmeye çalışan olmadı. Sadece ben uğraşmışım başkalarını mutlu etmek için. Bugün kendim aldığım pastamın mumlarını üflerken verdiğim sözleri asla unutmayacağım. 23.06.2025 🥀

Yalnız olduğunu hissettiğin oldu mu?
Cevapla