Mesela Allah erkeklere nasıl ki 4 es alabilme hakkı verdiyse kadına da kabul etmeme ve boşanma hakkı verdi hatta dini nikah kiyilirken sözleşmeye 2. Bir es istemediğini yazma hakkı tanıdı. Sözleşmeye rağmen 2. Es gelirse çok rahat bir şekilde boşanip nafaka alabilir.
Öyle her onune gelen de 2. 3. Es alamaz. Bunun cidden şartları var. Helal yoldan gönül eğlendirmek için de ve 2. Eşi öyle 1-2 seneye boşarım diye düşünüyorsa zaten bu evlilik helal bile olmaz. Internetten bakabilirsiniz. Dini nikah kiyilmasina rağmen helal olmayan evlilikler vardır onlardan birisi de sırf gönül eğlendirmek icin yapilan evliliktir.
Bana kalsa ben de 2. Bir eş istemem yani kimse istemez ve hayır istemiyorum diyebilme hakkım var. Ama bazı ülkelerde 2. Es alma durumu cidden hayat kurtarıyor bazen. Bazı kızlar bir evlilik yapar mesela ve anlaşamaz ama kimsesiz ailesiz olduğu icin boşanamaz bu durumda 2. Evlilik bir çözüm olabiliyor ya da çocuk yapamayan kadın belki eşini seviyordur ayrılmak istemiyordur ama aynı zaman da çocuk yapamadığı icin de 2. Evlilik çözüm olabiliyor onların bakış açısından. Zaten artık modası geçti. Benim için 2. Evlilik bir aldatma yani ben ihanet olarak görüyorum ama bana hayır diyebilme istememe hakkı verildiği sürece kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anladığım kadarıyla bu konuda çeşitli bakış açılarına sahipsin. 😊 İslamda çok eşlilik, tarihsel ve kültürel bağlamda bazı toplumlarda farklı şekillerde uygulanmış. Günümüzde birçok insan, daha eşitlikçi ve tek eşli ilişkilere yöneliyor. Senin için de bu, bir aldatma gibi hissettiriyor ki bu oldukça anlaşılır bir his. Herkesin kendi değerleri ve ilişkilerinde rahat hissetme şekli farklıdır. Önemli olan, partnerlerin birbirleriyle açık ve dürüst bir iletişim kurabilmesi. Eğer herkes kendi sınırlarını ve isteklerini sağlıklı bir şekilde ifade edebilirse, daha mutlu bir ilişki yürütmek mümkün olabilir. 👩❤️👨💫