Güncellemeler
1 yıl
Gelir gelmez duş aldı ama ona rağmen leş gibi kokuyodu eşim defalarca söylemiş yinede kokmuyor demiş kendisi
Eşimin abisi bekar ve orada burada kalıyor çalıştığı halde evi yok. Evimize gelmek ister gibi konuşunca davet ettik yemeğe ve o gece kaldı gelmişken ama inanın öyle bir koku ki salonda otururken bile o ayaklarının kokusu geliyor insanın arkasından tuvalet banyo, halılar, yerler, koltuk her yeri sildim, yıkadım çamaşır makinesini yıkadım. Bir daha cagirmicaz dedik siz ne düşünüyorsunuz? Eşimin annesi ısrarcı onun bize gelme konusunda ama biz istemiyoruz ( eşimin ailesi şehir dışında bu arada bizim sahip çıkmamızi istiyorlar)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Saçmalamasınlar o ne öyle kimse gelemez evime eşin bişey demiomu gitsin çalışıosa ev tutsun yaşasın
Eşimde istemiyor normalde ama dün acıdık pişman olduk bir daha cagirmicaz anneside boş boş konuşuyor kendi evi temiz kalıyor tabi
He o zmn sıkıntı yok bi seferlik olmuş
Daha önce de iki defa gelmişti aynı şeyler olmuştu artık yetti ama
Kovun gitsin ne kendini acındırıo
Bir de şöyle bir şey var bizim eve başka abisi falan gelince ya da aileden biri gelince bunu da çağırıyorduk zorundaymişiz gibi ama artık cagirmicaz orada burada kalıyor kim bilir hangi hastalıkları taşiyodur
Rahatsız falan mı deli falan
Hayır aklı yerinde ama çalıştığı parayı iddiada falan yiyor orada burada kalıyor
Kafası kırık o zmn slağın teki neede kalırsa kalsın
Almam evime annesinde kalsın kimseye rahatsızlık vermesin mümkünse
Bir daha almicaz
Misafirin , misafirliğe giderken hijyenine dikkat etmesi gerekiyor. Bir daha çağırmama konusunda haklısın.
sey diyebilirsin banyo koridorun sonunda haberin olsun belki lazim olur
Çorabını değiştirmek , duş almak zor bir şey değil. Ben de tiksinirdim bir daha gelmesini istemezdim. Ki açık açık da söylerdim sorun değil.
Bir daha almicaz gerekirse eşimin annesi bize küssün umrumda bile değil ben sabahın 6sindan beri temizlik yapıyorum hala bitmedi bana da yazık değil mi
Yüzüne güzelce söyleyin
Asla dinlemiyor
Kendisine bir ev bulursa daha rahat eder alıştırmayın derim
Normalde cağirmiyorduk işte bir hata yaptık hala temizlik bitmedi bir daha çagirmicaz inşallah eşimde sözünde dururda çagirmaz kesinlikle kabul etmicem artık
Kesinlikle etmeyin zaten. İnsan biraz bakımlı olur
Evet bı de kaynanama kalsa gelip ayda bir bizde kalsın ne münasebet ya
Bir kere bekar bir erkeğin evli bir çiftin evinde kalması yanlış, kardeş değil kim olursa olsun. Sonuçta yengesi de olsan rahat edemezsin. Kaynananızın bunu anlaması lazım
Evet asla rahat edemiyorum bı de kocaman adam iki ay sonra eşimin diğer abisi gelcek şimdi kaynanam diyecek bunuda çağırın ben cagirmayalim diyince eşim yanımda olur mu güvenemiyorum kavga da çıkabilir
Normal şartlarda yanınızda olması lazım. Eşiniz rahat edemediğinizin farkında değil mi. Beni de bazen abimler falan davet eder asla gitmem
Söyleseydin açık açık girsin yıkansın
Ben diyemiyorum eşim demiş ama kokmuyor sana öyle geliyor demiş eşime
O halde bir daha gelmesinde ne yapıyorsa yapsın
Evet gül gibi evimizi batırdı. Ya şundan çekiniyorum eşim şimdi asla cagirmicam diyor ama eşimin ailesinden biri bize gelince bu adamı da çağırıyor şimdi çağırma desem kavga çıkacak iki ay sonra diğer abisi geliyor anası falanda diyecek niye bunuda cağirmiyorsunuz diye
Ne bu ya o tüm sülale gelsin o zmaan
Hayır kurumumu bu ev
Ayak kokusu için ürünler satılıyor denesin
Pis olduğu için kokuyor
Sesli güldüm
Tamamcagirmabidaha bu soru ne sacma
çok zordasın
duşile geçme eşinhamam götürsün
Haklısınız almayınö