Allah için okuyun da bi çare bulun bana?

arkadaşlar çok kötüyüm kafam çok dağınık 40 tane tilki var ve hiç birisinin kuyruğu bir birine değmiyor eski sevgilim asla çıkmıyor kafamın içerisinden şimdi en başından anlatıyorum evet 2 aylık bir ilişkiydi fakat onunla herşeyin ilkini yaşadım çocukluk arkadaşımdı o zaman da ondan hoşlanıyordum küçükken yani şimdi de 3 ay boyunca bana snapchatten yazdı aralıklarla konuştuk en son evinin önündrn snap attım a benim evim diyip cama falan çıktı konuştuk geldi aşağıya falan sigara almaya gittik herneyse o günden sonra her şey oldu ondan sonra ki gün yazdı nereye dedi dedim srkadaşımın yanına gidicem istersen gel falan biz böyle buluşuyoruz rn sonunfa sevgili olduk ve numaralaşma şeyimiz de çok değişik kolunun altındaydım bi anda telefonlarımız çakıştı iphone olduğu için aitdrop özelliğiylr geldi falan herneyse biz bununla bi kere kavga ettik alkol içtiğim için bana dedi ki bit daha görmek istemiyorum işte sevildiğimi hissetmiyorum falan dedi ben de ağlamaya başladım çünkü hotwheels buketi falan yapmıştım üstüne çocukluk fotoğraflarını yapıştırmıştım falan veremedim onu da hatta o değil okulda ki öğretmenlerime kadar anlamıştım annem babam herkes biliyordu annesiyle annem arkadaş zaten herneyse biz bi de her gün buluşuyorduk her akşam beni işten çıkıp yanıma geliyordu o yorgunlujla beni eve falan bırakıyordu neyse neyse bi gün bu bana sabah ayrılalım ben yapamayacağım yazdı ben şok oldum ne dıyosun dedim sonra aradım açmadı yazdım şu an konuşmayalım akşam konuşalım yazdı tamam dedim o gün full ağladım sonra akşam aradım açmadı sonra geri aradı dedim nerdesin işten çıktım arabadayım eve geçiyorum falan dedim konuşmayacak mıyız o da ben sana akşam konuşalım diye bir şey demedim dedi ben sana kendimi toparlayınca yazıcam konusup halledicez dedi dedim tamam ertesi gün hiç bişey yapmadm bekledim hikayemi beğenmişti sonra geri çekmiş aradım nerdesin dedim evdeyim sen dedim parktayım, kimlesin dedi tekim falan dedim biraz daha konuştuk yanıma geldi birbirimize baktık konuştuj anlaştık senden 2 gün müsade istiyorum dedi dedim tamam2 gün geçti aradım 3 gün olsun dedim tamam 3 oldu 4 oldu biz ksfe de denk geldik yanıma geldi konustuk biraz orada naber napıyosun falan sonra çıktılar kafeden çıkmadan bana canikom brn gidiyorum dedi dedim tamam görüşürüz ararım seni dedi erken çıkarsam tamam dedim sonra 5. gün gelemem dedi ben onu bekledim ama gelmedi sonra evimin önünr gelirsen çıkarım dedi dedim tamam gittim konustuk dedim nr istiyosyn ayrılmak istemiyorum ama dedi sıkıntılarımı sen de biliyosun dedi abisiyle çok sıkıntısı vardı abisiyle aynı yerde çalışıyorlar zaten parasını vermiyordu baba figürü yok zaten herneyse ben ağlamaya başladım hafiften tamam dedi sonra sigara alıcak param bile yok muhabbeti geçti 4 dalım vardı uzattım hepsini kabul etmedi ertesi gün cumartesi yani tekrar içtim bu sefer patladı konuşmaya çalıştım istemedi ama belli de etmedi sonra 2 buçuk saat kapısının önünde bekledim gelmedi balkona çıktı sadece pazar günü hiç bir şey yapmadım sonra pazartesi tiktoktan eski sevgilisini takip rttiğini gördüm orada her şey bitti bende o gün ayrıldık 5 ay oldu gram kafamdan çıkmıyor rüyama giriyor girdiği günün sabahı onunla ilgili bir şey öğreniyorum sokağın başında onu düşünüyorum acaba işe gitti mi diye sokağın sonunda denk geliyoruz kafam almıyor unutamıyorum ne yapıcam
Allah için okuyun da bi çare bulun bana?
Cevapla