Erkekleri savundum diye kötü oldum?

arkadasım kadınlar her seyi ustleniyolar eziliyolar dedi bende erkekler de calısıyo bir suru sorumluluk alıyo evliliktir calısmaktır cocugun bezidir bakımıdır kadının ihtiyaclarıdır dedim sonra dedi ki sen cok kotu bir insansın ataerkil bir kafaya sahipsin dedi haklı mı

Güncellemeler
1 yıl
kendisi 30 mesaj atmıs paragraf paragraf kadınları savunuyo ndkcvfedmfcjk
Güncellemeler
1 yıl
ya ben kadın olmak zor degil demiyorum ki sadece erkeklerinde sorumluluk aldıgını gostermek istedim yanlıs anlasıldım
Erkekleri savundum diye kötü oldum?
Cevapla