Pazar arabası sürmek utanç verici bir şey mi?

Bugün annem ve teyzemle beraber pazara girdik yol üstü. Eve gidiyoduk. Annem canın bir şey istiyor mu alıyım dedi ilk yok dedim sonra aklıma geldi telefonda Mısır gördüm canım çekmişti Mısır al ordan dedim. Misirlarin olduğu tezgaha gitti sonra beni de yanına çağırdı. Sen bu mısırla napcan haşlayacanmı dedi he dedim. Annem ödemeyi yaparken ayakta bekliyordum. Bir tane pazarcı benim yaşlarımda yani 20-24 yaş arası. Bana baktı. Hani bağırarak buyrun buyrun şu şu kadar lira diye bagirirlar ya. Bana baktığı sırada öyle bağırdı. Neyse pazardan çıktık pazar arabasını sürdüğüm yerde eve gidiyoduk önde pazar arabasiyla ben arkamda teyzem annem üçümüz bir gidiyoz. Sokakta da genç bir oğlan arabanın bagajindan bir şey aldığı yerde bana dönüp dönüp bakıyor. Hiç bakmadım yürüdüm gittim. Utanç verici ya da komik gülünecek bir şey mi ki ikide bir bu erkekler bana bakıp duruyor anlamadım ben?
Pazar arabası sürmek utanç verici bir şey mi?
Cevapla