Bunu neden söylüyor?

Üzülme değmez diyor hiç bir şey için değmez onunla ilgili meseleler de diyor bunu bugün dediki anneme diyorum bi şeye üzüldüğün de bu hayatta değmez kimse için değmez Üzülme kendi içinde diyor ama anlamıyorum?

Bunu neden söylüyor?
Cevapla