Eşimin ailecek görüştüğümüz arkadaşı hoşuma gidiyor, kendimi suçlu hissediyorum?

1 yıl olmadı evleneli , eşimin arkadaşı ve onun eşi var. Eşim beni onlarla tanıştırdı. Akşamları oturuyoruz bazen. Eşimin arkadaşı eli yüzü düzgün ve dikkat çekici birisi , huyları da cok güzel, yaşça benden cok büyük , abu diyorum. Ben eşimi seviyorum ama neden bilmiyorum bir arada oturduğumuzda arkadaşından etkileşim alıyor gibi oluyorum, rüyalarıma giriyor. Yani arkadaşının eşi de benim ablam gibi davranıyor bana , çok iyi birisi. Ben kendimi cok suçlu hissediyorum. Bu hislerime engel olmak istiyorum , kötü biriymişim gibi geliyor. İnanın isteyerek hissetmiyorum bunları , elimde olmadan oluyor. eşimi sevdiğim halde arkadaşından etkileniyorum gibi hissediyorum. Geçici bir heves biliyorum. Üstelik cok utanıyorum bu hislerimden. Karısı dünya iyisi birisi ve bana cok iyi davranıyor. Valla seviyorum kadını, ablam gibi görüyorum. Eşine böyle şeyler hissettiğim için hepsinden utanıyorum. Birazdan bize gelecekler. Ve suçluluk duygusu bastı beni. Onlarla mesafe koyacağım artık görüşmeyeceğim. Ama kafama takılan şu ki , ben kötü birisimiyim. Neden böyle hissediyorum :(

Eşimin ailecek görüştüğümüz arkadaşı hoşuma gidiyor, kendimi suçlu hissediyorum?
Cevapla