Ben artık dua etmekten sıkıldım haksız mıyım?

Yani utanıyorum aynı şeyi defalarca istemeye üstüne emek veremediğim halde. Yani duzeleyim diye de dua ediyorum duzeleyim emek verebileyim hak ederek sahip olabileyim diye de dua ediyorum ama yok. Sanki sürekli her yere iş başvurusu yapmışım her yerde otomatik olarak red etmiş gibi dualarımda red ediliyor gibi. Gerçekten utanıyorum defalarca istemeye acaba kötü bir kul gibi hissediyorum istedikçe. Niye böyle be belki hayırlı değildir istediğim şey o yüzden emek veremiyorumdur ama bari ona yakın bir şey olsun di mi. Çünkü yani yetmez mi bu kadar çile
Ben artık dua etmekten sıkıldım haksız mıyım?
Cevapla