- Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı.
1 yılKadının seçtiği erkekle evliliğe gidilmemesinin nedeni kadının erkeğe evlilik düşündürecek biri olmamasından kaynaklıdır. Erkekler evliliği genelde kendi ayarlarında bir kadınla yapmak isterler daha dengeliler bu konuda. Kadınlar ise 10 kat yukarıda adamla seks yapabiliyorlar diye evlenebileceklerini de sanıyorlar.
Bunun dışında bir erkek kafasına uyan bir kadın bulmadığı sürece evlenmezse bile toplumda fazla yadırganmaz. Kadınlar ise evlilik baskısı nedeniyle bir yerden sonra kriterlerine uymayan birini de eh işte diyip kabul ediyorlar.
03 Yorumla
Soran1 yılCevap için teşekkürler ama karşımdaki erkeği istemiyorsam ozaman bekar yola devam isteyebilirim bence
- 1 yıl
Belli bir yaşa kadar böyle düşünebilirsin ama elit bir çevrede yaşamıyorsan hele ki 35ten sonra tepene binerler artık.
Soran1 yılBelkide ama o saatten sonra da mantık evliliği düşüncesine itilir insan
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Böyle bir şey yok. Her erkek illa ki bir kızla evlenmek istemiştir. Eğer erkeğin seçtiği kadınla evlilik yoluna gidiliyor olsaydı şu an bekar kadın kalmazdı bence...
030 Yorumla
Soran1 yılBende denk geldi demekki yasadigimdan soruyorum. Peki bu açıklama yaptığın cumlede sebebi nedir madem her erkek seviyor ise seviyorsa evlenebilir
- 1 yıl
Erkek nettir kız net değildir. Erkek kendini ifade edebildiği kadar eder edemediği yerde geri çekilebilir. Her zamanda evlenmek istediğinde evlenmeyebilir. Bazen evlenmek ister ancak bazı şartlar koşullar oluşmamıştır eksik kalmıştır. Zamanı tutturamamışsınızdır falan istese de evlenemezsiniz. Kader mi dersin alın yazısı mı dersin bilmem. Zamanlama da çok önemli bir şey. Kızlarda evlenmek istediğinde evlenebilir ya da evlenemez. Birine neden evlenmeyi istemediği sorulduğunda verdiği cevap net olsa bile gerçek olmayabilir. Herkes açıklamaz bu sorunun gerçek cevabını...
Soran1 yılAlkış evet karışık teoriler çok net açıklıklar 👏 Bence aşktan uzak durmak daha iyi gibi 😃
- 1 yıl
Teşekkürler :D al biraz enerci dfdfd
www.youtube.com/watch
Soran1 yılBennce sana daha çok lazım gibi 😄
Soran1 yılEminim hiç şüphem yok kesinlikle
Soran1 yılHissiyat 😃
Soran1 yılGelip gidiyorlar arada ugruyorsa demekki 😄
Soran1 yılYok sizler normalsiniz ama öyle demeyin
Soran1 yılOnu bunu bosverde iyi ki olmamış ya bu mevzuyu açtım ya gram pişmanlık yok bende ☺️
- 1 yıl
TFT oynarken dinlediğim şey şu :D www.youtube.com/watch
bu mu normal dfdfd
Soran1 yıl😄😄 Allahim yaa
Soran1 yılRomantik şekilde takılmak evet 😄
Soran1 yılRomantiklik benlik değil ya odunluktan yoneyiz artık aşktan uzak cokkk uzakk😃
Soran1 yılŞu teoriye varabiliriz ben odun isem karşıma çıkacak erkeğin otomatik olarak romantiklik nirvasinda yaşıyor olması lazım zıtlık yani 😃
Soran1 yılDemekki Oluru yok 😄
- 1 yıl
Ah bee :D sıradaki müziğim
www.youtube.com/watch
Soran1 yıl2 rakıda koy bari de icek 😄
Soran1 yılTozlu raflara kalktı 😃😃
Soran1 yılHerkes ve hersey gibi 😄
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu konu oldukça derin ve toplumsal alışkanlıklarla da alakalı 😊 Eskiden beri ataerkil yapılar nedeniyle genellikle erkek daha “seçen” tarafta oluyor. Oysa kadınlar da seçme hakkına sahip olmalı ve tercihleri kadar güçlü bir şekilde ilişkilere yön verebilmeli. Fakat çoğu zaman aile baskısı, toplumsal normlar ya da kalıplaşmış düşünceler devreye giriyor. Sonuç olarak erkeklerin kararı daha belirleyici olabiliyor. Umuyorum yeni kuşaklarla bu algılar değişir ve herkes kendi istediği yolda özgürce ilerler 🌿✨ Senin fikirlerin de çok değerli, paylaşmak istersen buradayım!
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
- Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.
1 yılEvlilik olması için iki tarafta birbirini seçmesi gerekiyor yoksa nasıl evliliğe gidilsin senin teori saçma bence
071 Yorumla
Soran1 yılGenelde hep böyle oluyor beni istemeyeni ben istiyorum beni isteyenide ben istemiyorum
- 1 yıl
Zoru mu seviyorsun acaba 🤔
Soran1 yılZor olacak bir durum da yok aslında ama garip. Bu arada Fenerbahce şampiyonluğu gelecek
- 1 yıl
Seni isteyeni sen niye istemiyorsun peki Fenerbahçe işi yaş gibi olmaz
Soran1 yılSebepleri var o yüzden istemiyorum birseylere sahit olmuşum demekki 🤷🏻♀️
Olacak İnşallah çok fazla haketti- 1 yıl
Neye şahit oldun mesela
Olursa güzel olur fener adamı kanser eder 😅
Soran1 yılKasma bu kadar relax ol ☺️ okadar çok konu üzerinde durmuyorum neyseki artik onunla benim imtihanım bitiyor
- 1 yıl
Ben kasmıyorum benlik bir sorun yok burada ben seni anlamaya çalışıyorum sadece 🙂
Soran1 yılYok Fenerbahce konusunda kasdettim kasma diye 😊 teşekkür ederim uzun süredir bu durum devam ediyor sadece sonu yok bu kadar takılı kalmasın kendisi bende hep söyledim söylüyorum sonu yok yani ama haketmedigim şeylerde yaşattı affedilir cinsinden de değil
Soran1 yılOturup çözülebilecek ve artik konusulacak bir mevzu bile değil en başındada söyledim yolun sonu yok diye kaderindeki kişi ben değilim dediğime de geldi benim kaderimde baska biri var
- 1 yıl
Fenerbahçeyimi demeşitin ben kendinden bahsediyorsun sanmıştım 😅 fenrbahçe olur gider onu çok takmıyorum ya 😂 diğer konudada hayırlısı diyelim belki düzelir
- 1 yıl
O zaman sizin iş bitti mi bitme aşamasında mı ne durumda
Soran1 yılBende düzelmesi pek mümkün değil onda olabilir belki
Aşama sürecinde az kaldi- 1 yıl
Böyle söylediğine göre sen kafanda bitirmiş gibisin daha düzelmez gibi bir taraf kafada bitirdiyse o iş uzun süreli devam etmez zaten
Soran1 yıl7 yıl boyunca sende kötülüklere maruz kalırsan haksızlıklara haketmedigin şeylere evet sen naparsin bitirmez miydin kafanda
- 1 yıl
7 yıl mı bu uzun bir süre bu sürede sadece sevgililik dönemimi nişanlılık var mı peki
Kesinlikle bitirirdim ama bu konuların ne olduğuda önemli
Soran1 yılOlmadı ama karışık oralar biraz imtihandi bizim için sadece onu biliyorum Rabbim öyle gördü oldu 🙂 kendi elleriyle kovması şimdi kendi şehrine beklemesi garip sebepsiz kavgalar gereksiz yormalar çok fazlası gereksiz takintililik en basindada söyledim olmayacagini
Soran1 yılKısaca hem beni yordu hem kendini sonuç sıfır çok şey anlattım zamaninda dalgaya alıyordu söylediklerimi kafa buluyordu bunca yıl sonra şimdi mi anlamaya ve dinlemeye kalkmış beni ve şimdimi anlıyor bittiğini
Soran1 yılZamanında bu kadar çok yormak yerine daha basit hale getirseydi herseyi belki bu kadar çok fazla kötü şeyler yaşanmazdı ve tam tersi olabilirdi madem hersey erkekte bitiyor yapabilirdi zamaninda şu an ne yapsada boş geç kalınmış birseyin telafisi olmaz maalesef özellikle de artık o son yaşanan olaylardan sonra zor
Soran1 yılDeğişen birsey olmaz artık olacak olsaydı şu 7 yılda çok şey olurdu yoluna baksın artık ben geride kaldım bana değil imtihan bu kabullenmek gerek
- 1 yıl
Dediğim gibi 7 yıl az bir zaman değil bu kadar zaman içerisinde evlenmeniz gerekirdi zaten bu işler ne kadar uzarsa o kadar kötüye gider
- 1 yıl
Sende başında olmayacağı söylenmişsin boş yere kendinizi yıpratmışsınız zor zamanlar geçmiş geçen zaman geri gelmez umarım geleceğin güzel olur
Soran1 yılKendisi sebep oldu ama birsey değişmeyecek dediğim gibi olacak
- 1 yıl
Hayırlısı anladığım kadarıyla zor zamanlardan geçmişsin ama bu şekilde senin başkasını sevmen alışman zor olur gibi bağlanma sorunu yaşayabilirsin
Soran1 yılNeden böyle bir kaniya vardınız ki
- 1 yıl
Uzun süreli bir ilişkin olmuş bu sürede zor zamanlardan geçmişsin başka birisiyle ilişkiye başlasan bile eskisi gibi olur mu aynı şeyleri yaşarmıyım diye düşünebilirsin seni sevip sevmediği konusunda tam olarak emin olamayabilirsin.
- 1 yıl
Bunları seni tanımadan söylüyorum belki sen bunları düşünmeyecek birisindir yanılıyor olabilirim tabi ki
Soran1 yılKarşımdaki erkeğin karakteri ile alakalı bir durum bu herkes aynı olmak zorunda değil ve bu saatten sonraki serüvendede birdaha bizi karşılaştırmayacak bu kişiyle şu an 2. kez geliyor çünkü hakkımı girdiği için gönderdi Allah
- 1 yıl
Tabiki herkes bir değil olamazda zaten belkide senin onu onun seni sevdiği bir ilişkin olur.
- 1 yıl
Bir daha onunla karşılaşmayacağına nasıl bu kadar eminsin peki
Soran1 yılAma şu bakımdan haklı olabilirsiniz biraz zamana ihtiyaç duyulabilir uzun zamandır zatn kimseyi de istemedim olursa Allah nasip ederse kaderde varsa yeni biri olur bilemezsin
O kişiyle karşilaşma konusunda ise tecrübe ile sabit eminlik olmayacak- 1 yıl
Evet dediğim gibi birisine alışmada ve onun sevgisinden emin olabilmen için biraz zaman harcaman gerekecek hemen bu beni seviyor aşık oldu diye düşünemeyeceksin.
Soran1 yılÖyle durumda var ama inzivaya çekilmek konusunda zamandan kasdettim dinlenmek gibi Kaderimde evlilik var zaten biliyorum ve evleneceğim erkeğinde gercekten şanslı olduğunu biliyorum çünkü benim tarafımdan sevilebilmek her insana nasip olmuyor
- 1 yıl
Anladım sen onu bekleme konusunda söyledin tabiki bir süre bekleyip kafanı toplaman iyi olur ne güzel kendi sevginden bu kadar eminsin senin sevgine sevmene değer verecek birisiyle karşılaşırsın inşallah.
- 1 yıl
Oda seni bulduğu için şanslı olur
- 1 yıl
Niye bekledin bilmiyorum ama yedi yıl boyunca boşa beklemişsin değer bilmeyen biri ile zamanını harcamışsın
Soran1 yılKimse için beklemedim ki bu kadar yıl rabbim tarafından bekletiliyorum 🙂 Rabbim bir sınavdan geçiriyor bu dünyaya gelme amacimizda bu ya imtihan yaşamak keyfimizden gelmedik sonuçta öyle değil mi? Rabbiminde var bir hikmeti 🙂
- 1 yıl
Tabiki keyfimizden gelmedik herkesin bir amacı yaşantısı var kimine zor kimine kolay seninki zordu belki sonrası kolay ve güzel olacak bilemeyiz 🙂
Soran1 yılKesinlikle Her zorluğun arkasından bir kolaylık vardır. Mesela evlilik yapacağım insanda bana başka birisi tarafından gelecek oda geçmişte aşk acısı yaşayacak çok sevecek sonrasında bana gönderilecek ki birbirimizin degerini daha iyi anlayalim sukredelim diye hepimiz birbirimizle imtihan içindeyiz kulu kulla imtihan ediyor Allah. Şimdi ben biriyle sevgili oluyorsam kaderime Allah onu yazmış evleneceğim kişi olmayabilir ama sevgili olmuş olacak ama kaderinde var işte yaşayacaksın kadere karşı gelebilir misin hayır
- 1 yıl
Bakış açın çok güzel herkes sen gibi düşünmüyor bir kişinin eski sevgilisi varsa kendisi onunla aldatmış gibi görenler bile var yani senden önce başkası olabilir bunda bu kadar garipsenecek bir durum yok
Soran1 yılEvet bazen o düşünceye rehabete kapılma durumları olabiliyor zaman zaman ama sonuçta imtihan yani bu kişi bunları yaşamazsa tecrübe kazanmaz ise karşındaki insanın değerini bilemez bir insanı geçmişiyle yargilamamak gerek oda hata yapa yapa öğreniyor mesela 45 yaşına geldiğinde de birseyler öğrenecek her yaşta hatta bu hayat döngüsü bitene kadar bu hep böyle devam edecek
- 1 yıl
Kesinlikle hatalar yapılıyor yapılırda ama bazı yapılan şeyler tek seferse hatadır tekrarı hata sayılmaz çünkü onların telafisi olmaz bu hatadan çok kişinin alışmışlığı olur
Soran1 yılMesela karşıdaki insanın kaderinde olmadığını bildiğin halde devam etmek gibi onun da o hatası ben yoluma bakarim
- 1 yıl
Birşeyi bilerek devam etmekte bir hata zaten tabiki bu durumda herkesin kendi yoluna bakması daha doğru olur
Soran1 yılEvet onunda o hatası benle olamayacağını bildiği halde. Bana ait olan bana gelecek zaten
- 1 yıl
Umarım sana gelirde benim anlamadığım konu sen onu çok istemiyordun belli ama niye bu kadar zaman ilişkiyi sürdürdün bitirmedin
Soran1 yılBiz sevgililik bir süreç yaşamadık o beni istedi bunca zaman olmayacağını söyledim kendisi sürdürdü olayı ordan buraya kadar geldi
Soran1 yılKendisiyle oturup bir çay icmisligim dahi yok takıntılılık onunkisi
Soran1 yılBu kişi bana haketmedigim kötülüklerden dolayı çok sey yaşattığı için oda yaşayacak Allah öyle diyor ama ne yaşayacak dersen orasını Allah bilir ya bu dünyada ya da ahirette ama yaşayacak
- 1 yıl
O zaman sizin bu ilişki platonik gibi bir şey de görüşüp oturmadığınız halde 7 seneyi nasıl sevgili olarak geçiridiniz ve sana nasıl kötülüğü dokundu
- 1 yıl
Takıntılı bir ilişkiden sen bir şekilde kurtulabilirdin aslında bunun yollarını niye aramadın ki onca zamanı ona bağlı yaşadın
Soran1 yılHiç görüşmedik evet garip ama öyle dışarıda oturmuslugumuz hiç olmadı sevgili olarak geçirmedik dediğiniz gibi platonik tek taraflı tek taraflı olan birsey sevgililik olamaz onu istemediğim için kötülük yaptı
- 1 yıl
Keşke bu durmadan kurtulmak için bi yakınına söyleseydin bu baba abi akraba olabilirdi onlar çözerdi yâda polise şikayet edebilirdin bu kadar zamanın kaybolmazdı boşa geçmezdi
Soran1 yılBen ona bağlı yaşamadım ki hersey 2022 son buldu ama Allah onu geri dondurdu helallik için hakkımı girdi bir konuda onun iradesine bıraktı ve oda yine bana kötülük yapmayı tercih etti benim hakkımı Allah alacak ama nasıl alacak bilemem
Soran1 yılMahkemelik olduk zaten o yüzden hakkıma girdi enson mahkemede bitti
- 1 yıl
Ne konuda hakkına girdi peki onu anlayamadım
Soran1 yılYanlış yaptı haksızlık yaptı haketmedigim muamele bulundu gözyaşı döktürdü say say bitmez ama telafisini de yapamaz artik yapsada geçerli sayılmaz çünkü ben hakkımı Allaha bırakmıştım bıraktığım için Allah ona bir şans tanıdı o yüzden geri yolladı şimdi onun imtihanı sınavı 2023 te bu yüzden geri geldi hak yediğinden Ve ona 2 yol sundu iradesine bırakarak oda tercihini yapti
- 1 yıl
İkinci seferide değerlendiremediyse bu onun sorunu demekki sen bundan sonra kendi yoluna bak en iyisi bu
- 1 yıl
Kaç yaşındasın peki onu sormadım hiç
Soran1 yılBenim hakkım Allahta zaten kendi sınavı sorunu evet Allah ile kendisi arasında bu şu an ama benimle sınatıyor bakalım geçebilecek misin diye
27- 1 yıl
Sen onun sınavını boş ver kendi hayatına odaklan bence
Yaşın çok büyük değil daha önünde zaman var evlilik için hem acele etme hem et bir süre sonra zaman hızlı geçiyor
Soran1 yılYoo acele ettiğim süreç yok zaten ve ayrıca ben yoluma bakıyorum kendisi bırakmıyor müdahale ediyor Allahta ona edecek zaten biliyorum Allah hakkımı alacak ondan onuda biliyorum Allah bildirdi zaten
Soran1 yılBu paylaşımı bu sebepten dolayı paylaşmadım zaten sadece böyle şeylere denk gelindiği için yaşayan var mı diye sormak istedim 🙂
- 1 yıl
En iyisini yapıyorsun kendi hayatına bak
- 1 yıl
Gelen vardır illaki
Soran1 yılEvet en güzeli olan bu kendi hayatim
- 1 yıl
Kesinlikle önemli olan senin yaşantın
Soran1 yılÖyle bundan sonraki yaşanacak güzel günlere
- 1 yıl
İnşallah güzel günlerin olsun
Soran1 yılTeşekkür ederim sizinde
- 1 yıl
Bende teşekkür ederim ☺️
1 yılevlilik teklifini eden kimse o yönlendirici oluyo. bence evlilik teklifindeki cinsiyet ayrımcılıgında sorun var
01 Yorumla
Soran1 yılBuda değişik bakış açısı tabikide.
Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı. Çünkü kadın yatacağı erkeği, erkek evleneceği kadını seçer. Erkekte yaradılış gereği değerli, geçmişi temiz kadını sever.
09 Yorumla
Soran1 yılKadın içinde aynı sekil de geçerli her kadın bir değil ama saf temiz duyguyla seviyorsun
Soran1 yılErkektede aynı oluyor dış görünüş boya cila yani eşitlik ozaman
Soran1 yılKadında aynı düşünce oluyor kusur aramiyor
Soran1 yılOzaman kadında istemiyorsa zorla bir evlilik olamaz diyoruz bunada
Soran1 yılTam tersi olarak düşünenlerde var elbette illa tek yol tek çözüm o olmuyor
Çünkü seven erkek sevdiği için serenat yapar ona aşkı yaşatır vs kız ne yapabilir ki?
02 Yorumla
Soran1 yılOzaman bir sorum daha olacak peki ozaman beni seven erkek aşkımdan ölüp bitiyor evlenmek istiyorsa ozaman neden bir adım atmıyor şu an evlilik teklifi etmiyor hadi bunada açıklık getir
Kadınları bilmem ama erkekler geleceği düşündükleri için evliliğe didiyorlar
03 Yorumla
Soran1 yılKarşımdaki erkek istiyorsa neden gitmiyor ozaman hadi sana bir soru 😄
Soran1 yılKorkuyorsa gelecek düşünemez bu sevmek değildir
- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
1 yılKabahat kadınların şu takıntılı sevmeleri başlarına bela oluyor
09 Yorumla
Soran1 yılHer kadın bir değil ki bende sizi her erkeğin olduğu potaya koysam adamliginiz nerede kalacak peki?
- 1 yıl
Erkeklerde öyle bir şey yok çünkü
Soran1 yılValla öyle bir varki takıntılı narsist çok tek kadında değil erkeklerde de bu mevcut
- 1 yıl
Aynen öyle erkekler var :)
Soran1 yılOlmasa şaşırırdım zateb
- 1 yıl
öyle yerimden vurdun beni öyle erkekleri bende sevmiyorum ben öylelerine erkek bile demediğimden aklıma gelmedi
Soran1 yılİbret almak gerekiyor böyle kişilerden daha çok
- 1 yıl
Ama napsak boş cahil insanlarla ugrasmak çok zor
Soran1 yılEvet kendi çapında tepinmeye devam etsin ozaman
- Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı.
1 yılDoğru anladiysam eğer, erkek istemeyinceye kadar evlilik olmuyor ondan
04 Yorumla
Soran1 yılBende benimle evlenmek isteyen erkeği istemiyorsan bu teoride o nasıl olacak 😄
- 1 yıl
Beynimi yaktin ablasi
Soran1 yılAhaha hadi buna cevap bulmak zor
- 1 yıl
Evet 😅
1 yılBen hiçbir dişi bülbülün erkek için şakıdığını duymadım.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılkadınlar seçtiği erkekle evlenmek istemiyor mu yani
05 Yorumla
Soran1 yılİstiyor ama olmuyor erkek isteyince o kadınla evlilik yoluna giriyor tam zıttı yani neden
Cevap sahibi1 yılerkek seçtiği kadını gerçekten sever evlenme hayali kurar kadınlar daha farklı düşünüyor olabilir
Soran1 yılAma bende seviyorum karşı taraftakini evlilik düşünüyorum mesela niye zıttı oluyor saçma bir teori
Cevap sahibi1 yılbilmiyorum kadınların kafası nasıl çalışıyor ama erkek seçtiği kadını sonuna kadar sever karısı yapmak ister
Soran1 yılİllaki ama kadinda bir eş olarak seçmek istiyor işte onu tercih ediyor
atalar demiş, kızı gönlüne bırakırsan ya davulcuya varır, ya zurnacıya
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılHer şey erkekte biter
12 Yorumla
Soran1 yılPeki ben karşı taraftaki erkeği istemiyorsan bu teoride
- 1 yıl
Benim ilgi alanım erkekler değil
- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü erkek sevince doğru insan olunca oluyor
02 Yorumla
Soran1 yılSende hersey erkeklerde biter düşüncesindesin ozaman hemcinsim 😊
- 1 yıl
Aynen öyle
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü evlilik kararını erkek veriyor
010 Yorumla
Soran1 yılKadın karşı taraftaki erkeği istemiyorsa bu teoride ozanan
- 1 yıl
Şimdi bak bir örnek verelim şimdi sen ve ben ikimizde evlenmek istiyoruz diyelim sen gelip bana evlenme teklifi etmezsin bana evlenmek istediğini söylersin bende evlenmek istiyorsam olur son kararı erkek verir yani.
Soran1 yılDigerinde de kız son kararı verir ozaman hayır der.
- 1 yıl
Tamam da kız bu karar vermek değil bu onun isteyip istememesi ile alakalı evlilik teklifini de erkek yapıyor düğünü falan da yani kadın evlenmek isteyip aşkım evlenelim demesi bir şeyi değiştirmiyor erkek istiyorsa oluyor
Soran1 yılO yönden öyle
- 1 yıl
Kadin kiminle sevgili olacağını seçebilir ama 1000 tane erkek yazar mesela o kişi arasından erkeği seçer ama dediğim gibi evlilik kararını erkek verir
Soran1 yılEn iyisi uzak durmak böyle şeylerden
- 1 yıl
Uzak durmak mümkün değil ki bunlar hep hayatın bir parcasi
Soran1 yılEvet var ama yorucu bir ilişki olmasından iyidir bence
- 1 yıl
Haklısın tabi ki
Düğünü erkek yapıyor
00 Yorumla
1 yılEvet mantıklı
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer