Dava etse bir şey çıkar mı? Kardeşim ceza alır mı?

Kardeşim 11 yaşında ve 18 yaş üstü olan bir kadınla tartışmış ss lere baktım karşılıklı hakaret olmuş, kadının suçlamaları gerçekten asılsız, kardeşimin ne demek istediğini yanlış anladığı kesin olarak belli oluyor ve kardeşim de bunu belirtmiş ama kardeşim de bazı hakaretler etmiş ezik, ağlaa ve zihniyetin hastalıklı gibi şeyler söylemiş. Karşı tarafta benzer hakaretler yapmış. Ama halkı kin ve düşmanlığa yönlendirecek toplumu ayrıştıran bir cümle de kurmuş ve kardeşimin yaşı küçük olmasına rağmen ona cinsellikle alakalı çocuğun sözlü cinsel istismarı olarak değerlendirilecek bir cümle de kurmuş. Aynı kadın kardeşime seni mahkemeye vericem kaçarın yok ceza alacaksın gibi cümleler kurmuş. Kardeşim anne ve babamın öğrenmesini istemiyor o yüzden durumun sessiz sakin kapanmasını istiyor ve onu şikayet etmek istemiyor. Kadın dediğini yapıp dava etse sorun olur mu? Ben olmaz diyorum ama çocuk anlamıyor.
Güncellemeler
1 yıl
Ne cinsel yaşamı ya bu nasıl konu seçimi ben cinsellikle ilgili bir şey demedim ki. Bu site iyice delirmiş
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Dava etse bir şey çıkar mı? Kardeşim ceza alır mı?
Cevapla