Kardeşim 11 yaşında ve 18 yaş üstü olan bir kadınla tartışmış ss lere baktım karşılıklı hakaret olmuş, kadının suçlamaları gerçekten asılsız, kardeşimin ne demek istediğini yanlış anladığı kesin olarak belli oluyor ve kardeşim de bunu belirtmiş ama kardeşim de bazı hakaretler etmiş ezik, ağlaa ve zihniyetin hastalıklı gibi şeyler söylemiş. Karşı tarafta benzer hakaretler yapmış. Ama halkı kin ve düşmanlığa yönlendirecek toplumu ayrıştıran bir cümle de kurmuş ve kardeşimin yaşı küçük olmasına rağmen ona cinsellikle alakalı çocuğun sözlü cinsel istismarı olarak değerlendirilecek bir cümle de kurmuş. Aynı kadın kardeşime seni mahkemeye vericem kaçarın yok ceza alacaksın gibi cümleler kurmuş. Kardeşim anne ve babamın öğrenmesini istemiyor o yüzden durumun sessiz sakin kapanmasını istiyor ve onu şikayet etmek istemiyor. Kadın dediğini yapıp dava etse sorun olur mu? Ben olmaz diyorum ama çocuk anlamıyor.
Güncellemeler
1 yıl
Ne cinsel yaşamı ya bu nasıl konu seçimi ben cinsellikle ilgili bir şey demedim ki. Bu site iyice delirmiş
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Dava etse bir şey çıkar mı? Kardeşim ceza alır mı?
Durum aileye falan gider mi aileden eve kağıt gelir mi? Bi de kadın 14 yaşında hapse giriyorlar demiş bence asılsız ama yine de soruyim olabilir mi öyle bir şey?
Ama kadın kesin bir şekilde konuşuyor elinden gelen her şeyi yapıp ceza almasını sağlıyacakmış. Yani ben başta inanmıyordum ama sabah o saatte nöbetçi adliyeye gittiyse bayağı kafaya takmış
Anladım ama çocuk korkak viraz anlamıyor. Peki bir şey sorucam 16 yaşın altındaysa küfür etse bile sorun olmuyor mu? Ben 3 sene önce yani 15 yaşımdayken birine ana bacı çok fena sövmüştüm hayatını karartıcam dedi ama 3 yıldır bir şey olmadı. Bir şey yapma ihtimali var mı?
Ne alaka şimdi Kardeşim olmasa banane ne yaparsa yapsın derim zaten anne babamıza genelde bir şey demeyiz gelir bana anlatır önce. Çocuğa ceza alma sorumluluğun bile yok diyorum ama biraz korkak cidden anlamıyor karşıdaki kadında bayağı ısrar etmiş ceza alacan ceza alacan diye o yüzden korktu ama anlatamıyorum çocuğa
Ya çocuga diyorum korkma bir şey olmaz diye ama anlamıyor bi de bizim babamız avukat cocugunun millete hakaret edip dava yediğini duyarsa çok kızar ona daha çok ondan korkuyor. İlgilenir sonuna kadar hakkını savunur ama cidden önce bayağı kızar
Aslında o kadının dedikleri de cidden suç teşkil eden sözler yani dava etsek o daha çok ceza alır ama babam duymadan dava edemeyiz. Ama kadın illa dava edecekse konu babama gider zaten o yüzden akşam babam gelene kadar kararını söyle yoksa bizde dilekçe verip dava edicez dedik. Bekliyoruz
Kadın bu sabah nöbetçi adliyeye gitmiş dilekçeyi vermiş avukat falan tutmuş ayrıca bayağı saatlerini vermiş işsiz kardeşimle ceza alıcan ceza alıcan elimden geleni yapıcam diye yazmış. Zaten kardeşimin dediklerinin çoğunu ben söylüyorum ona yoksa savunamaz kendini
Kardeşim değil ama ben 3 sene önce yani 15 yaşımdayken birine fena sövmüştüm hayatını karartıcam hapiste çürüyeceksin dedi ama 3 yıldır bir şey olmadı. Bundan sonra bir şey olma ihtimali var mı?
Kardeşimin verdiği cevapları ona ben söylüyorum kendini savunsun diye yoksa savunamaz kendini. O yüzden inanmıyor bu cevapları 11 yaşında biri yazamaz diye düşünüyor herhalde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ya 11 yaşındaki çocuğu dava etse ne olur? Çocuk bu. Ki boyle dava mava diyenlerin çoğu korkutmak amacli söylüyor. Bisey çıkmaz.
Kadın kafaya takmış yemin ediyorum demiş
Cezai ehliyeti yok, haliyle ceza almaz.
15 yaş altı ceza almaz diye biliyorum bende ama kardeşim korkmuş bayağı
15 değil 16 yaş ama evet, ceza almaz.
Durum aileye falan gider mi aileden eve kağıt gelir mi? Bi de kadın 14 yaşında hapse giriyorlar demiş bence asılsız ama yine de soruyim olabilir mi öyle bir şey?
Aileye illaki haber gider ama ceza almaz, en fazla kınama veya uyarı.
Kınama veya uyarı da ne oluyor peki?
Pek bişey ifade etmez onlar. Bu işten bir sonuç çıkmaz.
Ama kadın kesin bir şekilde konuşuyor elinden gelen her şeyi yapıp ceza almasını sağlıyacakmış. Yani ben başta inanmıyordum ama sabah o saatte nöbetçi adliyeye gittiyse bayağı kafaya takmış
Konuşsun istediği kadar
Anladım ama çocuk korkak viraz anlamıyor. Peki bir şey sorucam 16 yaşın altındaysa küfür etse bile sorun olmuyor mu? Ben 3 sene önce yani 15 yaşımdayken birine ana bacı çok fena sövmüştüm hayatını karartıcam dedi ama 3 yıldır bir şey olmadı. Bir şey yapma ihtimali var mı?
Bu kadar detaya ihtiyaç çok, çocuğun ne dinleyip dinlemediği de umurumda değil. Konu gayet açık ve net. Daha fazla uzatmanız sonucu değiştirmez.
Tamam o zaman teşekkürler Sağolun
kesin kardeşindir
Ne alaka şimdi Kardeşim olmasa banane ne yaparsa yapsın derim zaten anne babamıza genelde bir şey demeyiz gelir bana anlatır önce. Çocuğa ceza alma sorumluluğun bile yok diyorum ama biraz korkak cidden anlamıyor karşıdaki kadında bayağı ısrar etmiş ceza alacan ceza alacan diye o yüzden korktu ama anlatamıyorum çocuğa
Mattia ahmeti öldürenleri dusun resit degiller diye neredeyse ceza almayacaklar, kufurden olmaz tabiki de
Ya çocuga diyorum korkma bir şey olmaz diye ama anlamıyor bi de bizim babamız avukat cocugunun millete hakaret edip dava yediğini duyarsa çok kızar ona daha çok ondan korkuyor. İlgilenir sonuna kadar hakkını savunur ama cidden önce bayağı kızar
babaniza sorsana arkadasimin kardesi diye
öyle anlat olayi bir arkadasimin kardesi de
Aslında o kadının dedikleri de cidden suç teşkil eden sözler yani dava etsek o daha çok ceza alır ama babam duymadan dava edemeyiz. Ama kadın illa dava edecekse konu babama gider zaten o yüzden akşam babam gelene kadar kararını söyle yoksa bizde dilekçe verip dava edicez dedik. Bekliyoruz
İnanmaz ki bana
Kesin anlar bizimki olduğunu
Sence sonuç çıkar mı ne yapmalıyım?
11 taşında bişi olmaz salla
15 yaş altına bir şey olmaz diye biliyorum ama kadın inanmıyormuş bu arada 11 yaşında olduğuna. O yüzden diyor zaten mahkemeye vericem diye
Versin atıyor inanmayın konuşmayı kesin mahkemeye vermek bedavamı, avukat ücreti 50.000tl, atıyorşnanma
Tüm paramı harcıcam senin ceza almam için yazmış
Atıyor😂
Kadın bu sabah nöbetçi adliyeye gitmiş dilekçeyi vermiş avukat falan tutmuş ayrıca bayağı saatlerini vermiş işsiz kardeşimle ceza alıcan ceza alıcan elimden geleni yapıcam diye yazmış. Zaten kardeşimin dediklerinin çoğunu ben söylüyorum ona yoksa savunamaz kendini
Gitsin bişi çıkmaz
Bi de son olarak 16 yaşın altındakilere ceza verilmiyormuş bu konu hakkında bilgin var mı?
Kardeşim değil ama ben 3 sene önce yani 15 yaşımdayken birine fena sövmüştüm hayatını karartıcam hapiste çürüyeceksin dedi ama 3 yıldır bir şey olmadı. Bundan sonra bir şey olma ihtimali var mı?
Verilir ama hakaret olması lazım
Hakaret var ezik demiş zihniyetin hastalıklı demiş yani hakaret var
bir şey olmaz
Emin misin?
evet çoluk çocukla uğraşmazlar
Cocuk olduğuna inanmıyor ki mahkemede görürüz yaşını diyor
Kardeşimin verdiği cevapları ona ben söylüyorum kendini savunsun diye yoksa savunamaz kendini. O yüzden inanmıyor bu cevapları 11 yaşında biri yazamaz diye düşünüyor herhalde
Ahaha @heliosphere
Ne oldu komik mi?
Hayır bu adamda aynısını yaşamış ondan
Ne olmuş peki?
Anlatsın diye etiketledim de görmedi galiba sor ona
Görmüş sorun yok teşekkürler
Çocuk şube