Evlilikte bu tarz şeyler hakkında ne düşünüyorsunuz?

yok başlık parasıymış, çeyizmiş, adetmiş… bu tarz şeylerle hiçbir zaman ilgilenmedim. evlilik benim için bir pazarlık, bir çıkar ortaklığı değil. evleneceğim adam ne benim kölem olacak, ne de ben onun yükü. düğün desen gösterişsiz, sade, sessiz olmasını isterim. siz ne düşünüyorsunuz?
Evlilikte bu tarz şeyler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla