Odaya kapıyı tıklamadan girdim ml mıyım?

Yaşıt kuzenler eve geldi, uzak şehirden. Bir de pek tanımadığım bir akraba var yine yaşıt. Ben kardeşimin odasına girdim hayvan gibi kapıyı açtım tıklamadan ama hep böyleyim. Baktım tanımadığım akraba çocuk içeride şükür üstünü giymiş tam tshirtini giyiyordu herhalde. Pardon deyip kapattım kapıyı. Çok mu rezil oldum? canım olduğumu düşünür müydünüz?
Odaya kapıyı tıklamadan girdim ml mıyım?
Cevapla