Taciz aslında basit bir suç! Sorun cinsiyet?

Bir suç büyük mü küçük mü? Objektif bakmak istediğimde suçu işleyen erkek ise onun kadın olduğunu farz ederim. Sonuç değişmiyor ise bu çok ciddi bir suçtur. Örneğin cinayeti, çocuk istismarını vs. kim yaparsa yapsın çok büyük suç ama tacize işi getirince bunun cinsiyete bağlı olduğunu görerek büyük suç değil ufak suç hatta kabahat olduğuna kanaat getirdim. Kadınların tacizi büyütme sebebi de genelde bunu yapanların (doğal olarak) erkek olması. Örneğin bir kadın aldatsa çok normal görürler ve eşi o an bir tokat atsa "20 sene aldatsa bile fiske vuramazsın" derler ki temelde doğrudur. Fakat tacizci dayak yese ve gözünü kaybetse "ders olsun" diyecek kadar cinsiyetçilerdir. Yani mesele taciz değil cinsiyet.

Her türlü cinsiyetçiliğe karşıyım. Bu da bir cinsiyetçiliktir. Bugün bir insan taciz suçlaması ile kolayca öldürülebilir, şiddet görebilir ve TOPLUMSAL ALGI YÜZÜNDEN KANIT ARANMAZ. İnsanlar güvende değil.

Taciz aslında basit bir suç! Sorun cinsiyet?
Cevapla