Bir suç büyük mü küçük mü? Objektif bakmak istediğimde suçu işleyen erkek ise onun kadın olduğunu farz ederim. Sonuç değişmiyor ise bu çok ciddi bir suçtur. Örneğin cinayeti, çocuk istismarını vs. kim yaparsa yapsın çok büyük suç ama tacize işi getirince bunun cinsiyete bağlı olduğunu görerek büyük suç değil ufak suç hatta kabahat olduğuna kanaat getirdim. Kadınların tacizi büyütme sebebi de genelde bunu yapanların (doğal olarak) erkek olması. Örneğin bir kadın aldatsa çok normal görürler ve eşi o an bir tokat atsa "20 sene aldatsa bile fiske vuramazsın" derler ki temelde doğrudur. Fakat tacizci dayak yese ve gözünü kaybetse "ders olsun" diyecek kadar cinsiyetçilerdir. Yani mesele taciz değil cinsiyet.
Her türlü cinsiyetçiliğe karşıyım. Bu da bir cinsiyetçiliktir. Bugün bir insan taciz suçlaması ile kolayca öldürülebilir, şiddet görebilir ve TOPLUMSAL ALGI YÜZÜNDEN KANIT ARANMAZ. İnsanlar güvende değil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer