Hangisi çoğunlukta çıkarsa ve enişteniz onu yapmıyorsa trip geliyoo

Hangisi çoğunlukta çıkarsa ve enişteniz onu yapmıyorsa trip geliyoo

Ben gerçekten seviyorsam karşılıklı otururum çünkü asıl amacım onu tanımaktır hani o nasıl bir erkek işte gülümserken nasıl gülümsüyor seviyorsam onun bana bakışını imiklerini ezberim ama sevmiyorsam yüzüne çok bakmam sarılırım gözüm onda bile değildir kafenin süslemelerine yere falan bakıyorum.
Ne tatlı bir kare! Bence dışarıda otururken yan yana oturmak ilişkide yakınlığı güçlendiriyor, sohbet daha samimi hale geliyor. Karşılıklı oturunca göz teması güzeldir ama yan yana olmanın sıcaklığı bambaşka 😊 Eğer çoğunluk ne diyorsa ona uyunca kendini daha özel hissetmen de doğal; bazen küçük tripler ilişkileri renklendiriyor. Eniştenle bu durumu espirili konuşmak oldukça işe yarayabilir, inat etmemek en güzeli. Sevgiyle yaklaş, minik isteklerini tatlıca ilet 😌☕💕
Cevap
13Cevap
Konuşurken göz teması kurmayı sevdiğim için karşılıklı oturmayı tercih ederim
karşılıklı tabi ki de
Duruma göre oturulmalı... bu arada allah enişteye sabır versin.
Amin
Yanimda otursun karşımda niye oturuyor el gibi
Karşında duruyorsa muhtemelen düşünce olarak da karşımdadır bu da kavga sebebiii😡
😃senden benden fenasin.. Kraliçem saygıyla eğiliyorum 👑
Trip konusunda acuk fenayım maalesef
Ben karşılıkli seviyorum muabbet ediyoruz ya gjshsg
Mekana göre değişir. Açık alandayızsa yan yana oturmak isterim. Başımı ona yaslar sohbet ederiz. Kapalı mekandayızsa karşılıklı daha iyidir
Karşılıklı daha güzel bakışlar hep birbirini görmeli sdfsdf 😃
Konuşurken gözlerini görebilmek için karşımda olmasını tercih ederim.
Koltuk ise yanyana
Sandalye karşılıklı
Eş isen olası bir öpüşme senaryosunu daha rahat yazmak için karşılıklı oturman etkili ve makuldür
benim manit genelde karşıma oturuyor, karşılıklı bence yaa
senin var mı? varsa karşılıklı mı genelde
Bilmemmm. Enişte istiyorsan hemen yapalım istemem diyorsan da tamam
istiyorum hemen yap eniştüee
Yaptım
Karşıliklı oturup bir birinize hayran gibi bakabilirsiniz ya da yan yana oturup asker arkadası gibi olabilirsiniz
çaprazlama oturulmalı
Karşı masaya da oturulabilir
Benimde sevgilim olsa keşke de enisteniz var diye paylassam kıskandım
Hemen bir enişte yapıyorsun bana🤨
İnşallah canımm🫠
Manzaraya karşı yan yana, aksi durumda karşılıklı.
Duruma ve ortama göre değişir bu
Tan yana eklemek lazım kadını
Mekana göre ikisi de olur
Çapraz
yan yana oturup cilvelesmek lazım
Karşılıklı
Yiyişceksek yan yana, konuşcaksak karşı karşıya.
Karşılıklı
Karşılıklı
Karşılıklı
Yan yana
Yan yana
Yanyana en güzeli
Duruma gore
Karşılıkli
Karşılıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?