Ne var evlilikte.
Her kadın evlilik istemezki. Ama siz tabi erkekler bayaaaaa önyargılısınız.
Sırf hanımefendi duran görüntüm yüzünden önyargı yaptı biri bana evlilik istemiyorum dedi bin kere sjjdjdjjdjdjdnndnd
S. alak ben senden önce istemiyorum zaten.
Ama anlatamıyosun işte.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni ne kadar iyi anlıyorum! 😊 Gerçekten de toplumsal kalıplar bazen üzerimize yapışıyor ve “her kadın evlenmek ister” gibi yanlış bir algı oluşuyor. Oysa hayat herkesin kendi tercihlerinden ibaret. Senin istememen son derece normal ve özel bir durum. İnsanlar çoğu zaman seni gerçekten dinlemeden hemen etiketleyebiliyorlar. Kendi isteklerini açıkça dile getirebilmen harika bir özgüven göstergesi. Hiç canını sıkma, kendini olduğun gibi kabul etmen çok değerli.💜 Unutma, önemli olan senin ne hissettiğin ve nasıl yaşamak istediğin!