Her kadını evlilik manyağı zannediyosunuz niyeee oysa ben hiç istemiyorum?

Ne var evlilikte.

Her kadın evlilik istemezki. Ama siz tabi erkekler bayaaaaa önyargılısınız.

Sırf hanımefendi duran görüntüm yüzünden önyargı yaptı biri bana evlilik istemiyorum dedi bin kere sjjdjdjjdjdjdnndnd

S. alak ben senden önce istemiyorum zaten.

Ama anlatamıyosun işte.

Her kadını evlilik manyağı zannediyosunuz niyeee oysa ben hiç istemiyorum?
Cevapla