Neden insanlar birisi ölünce kıymetini biliyor?

Neden insanlar birisi ölünce kıymetini biliyor?

Dedem ve babaannem vefat ettiğinde en ufak bir vicdan azabı hissetmedim. Çünkü ben zaten onlardan her ayrıldığımda hakkını helal et diye helalleşiyordum. Ve dualarını aldım. İnsanlar biri ölünce en çok onlara iyi davranmadığı için üzülüyor gibi deliyor bana. Timsah gözyaşı da gerek yok sevgi saygıyı korumak sizce de önemli değil mi?

Neden insanlar birisi ölünce kıymetini biliyor?
Cevapla