Eşim uzun zamandır çok kötü durumda?

Yeter artık bende dayanamıyorum. İşleri istediği şekilde gitmediği için bunalımda. Sürekli sinirli stresli. Duygusuz. Benimde kendi içimde bir çok sıkıntım var birde eşimin bu halinden bıktım. hiçbir şey istemiyorum hiçbir şey yapmak istemiyorum artık hayata dair. Ne yapacağım bilmiyorum
Eşim uzun zamandır çok kötü durumda?
Cevapla