AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
çıkamadım maalesef
umarım çıkabilirsin
Ayrı evde değilim ama istiyorum. Aslında kendi yuvamı kurmak istiyorum
hayırlısı olsun hakkında
Liseyle beraber evden ayrildim yurt vs. O zamandan beri evden ayriyim. Yurttan ayri eve gecis de univ 4. sinifta oldu
ortaokulda yurda ciktim. sonrasi hep yurt. universite bitince eve ciktim.
ben yurt tercih ettim ama sanırım okul bitince çıkarım ayrı eve
Aile ortamının nesini sevmiyorsunuz anlamış değilim sizin çocuklarınız da sizi beğenmecek o zaman da böyle olunca kabul edebilecek misiniz?
her aile aynı değil ya hani belki o yüzdendir hiç düşündün mü? ayrıca her gencin yeterli olgunluğa ulaştığında ve yetişkin olduğunda ayrı eve çıkıp kendi hayatını kurması gerekir bu aile evi kötü olduğu için değildir.
Kötü de olsa aile ailedir kimse sana onlar kadar yaklaşamaz bilemez tanıyamaz iyi niyetleri den koruma içgüdülerinden kötü de yapsalar hep iyi yaptım derler niyetleri evlatlarını korumak ama yanlış yapanda var hata yapanda ama işte aileler bu sistem üzerine yoğunlaşır şu an anlaman zor çocuğun olunca anlarsın ( anneni babanı anlayamazsın onu da erkek anlar baba olunca )
dediklerin doğru, ancak bu çocuğun sonsuza kadar ya da evlenene kadar aile evinde yaşayacağı anlamına gelmez. Konuyla söylediklerinin alakası bile yok yani. Sağlıklı olan her aile zaten çocuğu büyüdüğünde onun ayrı eve çıkmasını ve kendi hayatını kurmasını destekler çünkü normal olanı bu.
O yüzden gençlik bozuk lakin kimse kabul etmiyor ama bir kadın evlenmeden şiddet görse bütün erkekler şöyle böyle deniyor evkenmeden birliktelik yaşayan bir çok insan da ileride evlilik kavramını düşünmüyor bu yüzden bunlar yaşanmasın diye aile evi her zaman iyidir lakin ben sana bunu daha fazla vakit ayırıp açıklayamam sen kendince belirlediğin aklına koyduğunu yapacan bende çabalamıyorum yap sen bilirsin bunlardan biri başına gelirse beni hatırlarsan üzülmem ) hadi iyi eğlenceler
Gerçekten berbat bir zihniyet okurken ruhum çekildi, bir de demişsin ki üzülmem. Yazık gerçekten umarım bu sorunlu zihniyetle çocuk sahibi olmazsın
Senin ailen seni kısıtlıyorsa bazı konularda o senin ailenin sorunu
merak etme benim ailem beni kısıtlamaz, ama belli ki senin ailen pek öyle değilmiş. aksi taktirde bu zihniyette olmazdın, üzücü açıkçası belli ki ayrı bir birey olarak kendi hayatını yaşamana izin verilmemiş yazık
Ben evden uzak çok kaldım sen hiç kalmamıssın okumak dışında belli ) umarım her şey istediğin gibi olur
Hmm, o yüzden mi böyle bir zihniyete ulaştın yani. Aile ortamına doyamadığın için. Yalnız anlamayacağını tahmin etsem de söylemek istiyorum, herkes senin gibi ailesinden uzak kalmıyor. Yani sonsuza kadar aile evinde yaşamaları doğru olan değil. Her özgür bireyin kendi hayatı vardır ve belli bir yaşa gelince kendi hayatını kurar. Ne cinayetler ne de diğer kötü şeyler alışkanlıklar vs insanlar tek yaşıyor diye olmaz. Adaletsizlikten olur. Herkes senin ahlaki doğrularına inanmıyor maalesef, ve hayat senin inandığın doğrularla da yürümüyor. Dediğim gibi ben söyledim diye o sorunlu zihniyetinin değişmeyeceğini biliyorum, ama söylemek istedim. Umarım düzelirsin
Amin teşekkür ederim kulak arkası yapmayacam söyledikleri kulağıma küpe ettim iyi niyetlisin en azından ama düşünce özgürlüğü yani dimi isteyen istediğini söyleyebilir hoşuna gitse de gitmesede saygı duyarak cevap vermek daha iyidir. Kötüleyerek ya da dolaylı yoldan da yapmak iyi değildir dimi umarım bu söylediklerim den sonra yazdıklarına biraz daha dikkat edersin )
Düşünce özgürlüğü var evet, ama o özgürlüğün de belli sınırları var her istediğini söyleyemezsin senin dediğin gibi. Ben gayet saygı çerçevesi içinde cevap verdim, zihniyet şekline ve kurduğun çirkin cümlelere rağmen belki anlarsın diye iyi niyetle tekrar açıkladım üşenmeden. Kötülediğim falan da yok ayrıca. Ve tanımadığın birisine şiddet görürse ya da başına başka bir şey gelirse sırf bir düşüncesi yüzünden üzülmeyeceğini söyleyip saygı ve özgürlükten bahsetmen komik ve acı.
Oda benim düşüncem iyi de olsa sana kötü de gelse saygı ve benim özgürlüğüm
Sevgilim sayesinde 18 yaşında çıktım. "Bence benimle yaşamalısın" dedi, bi baktım onunla yaşıyorum, noldu bilmiyorum, büyü yaptı bence...
sevinsem mi üzülsem mi bilemedim
Üzülme ya niye üzülüon
İlki 16 17 yaşlarımdaydı 18 19 dan sonra aile evinde hiç yaşamadım zaten
çok iyi ya
Özgürlüğü severim ya kafan rahat en azından
Çıkmadım ama çıkmayı düşünüyorum. Belirli bir yaştan sonra aileyle yaşanmıyor.
Yirmili yaşlarımda.
Hiç çıkmadım
umarım çıkarsın
13 yaşından beri
nasıl yani
25 . Sen kaçta çıktın?
daha çıkmadım... üniden sonra artık
Ne okuyorsun
moda
18 im daha ayrı eve çıkamadım
Üniversiteyi kazanır kazanmaz
Hiç bir zaman
umarım yakın zamanda çıkarsın
Yurtdışına gitmek istiyorum
kızz ben dee
Orada ne olursa olsun yeter ki rahat yaşayayım
inşallahh
Umarım başarırız
umarımm
Daha çıkamadım
29 da
23 olması lazım
23 yaşında
ne ayrı evi aq cüzdan da 50 liram yok
Çıkmadım
umarım çıkarsın
17 yaşından bu yana
öyle oluyor mu ya
En deli çağlarımdı ve evet kesinlikle en doğru kararımdı. Hata yaparak artık neyi yapmamam gerektiğini öğretti bana
aileni nasıl ikna ettin
Dedim ya öfkeli ve hırçın ve deli doluydum
yani? anlamadım
Onyedi
oha cidden mi
Üniversite için ayrıldığımda direkt eve çıktım o gün bugündür kendi evim var
iyiymiş
Mutluyum ben, keyfim yerinde
19 yaşımda
20 yaşımda
19 da çıktım. Sen?
30 yaşında çıkmış olacağım 1+1 yeterli
23 sen
ben çıkamadım daha
Çıkarsın zamanı gelince
23 yaşında