Kapalı teyzeler neden açık kızlara laf atarlar?

Az önce şehir dışından gelip İnegöl halk otobüsüne bindim. Binerken önümde oturan teyze (en fazla 45-50 yaşında) gözleriyle pis pis süzdü sonra" Allah böylelerini ıslah etsin" dedi. (Üzerimde sadece eşofman var.) Bende geçip arkasına oturdum. Normalde etmeyeceğim kelimeleri ettim öfkem yüzünden. "Örümcek kafalı yobaz, hadsiz..." Bu tarz durumlar hala çok yaşanıyor. Ne bu öfkenin sebebi anlayamıyorum. Erkekler bile bu kadar laf atmazken kadınların başka kadınlara olan bu öfkesi neden sizce? Ve böyle insanlara nasıl cevap verilebilir? Bazıları takma diyecek fakat bu saygısız insanları takmadıkça insanlara saygısızlık etmeyi kendilerine hak görecekler.
Kapalı teyzeler neden açık kızlara laf atarlar?
Cevapla