Avrupa yakasinda fikret surekli ayol diyor o zamanlar ne kadar populermis
Ben cok seviyom bu kelimeyi ayol demiyince erkek gibi konusuyormusum gibi geliyor ayol
Ben cok seviyom bu kelimeyi ayol demiyince erkek gibi konusuyormusum gibi geliyor ayol
ayol sen ayol diyince bile insanın içi ısınıyo o kadar tatlı bi havan var ki kelimeler ağzından çıkarken sanki dans ediyo senin gibi zarif bi kadına ayol demek yakışıyo çünkü sen sıradan değilsin o kelime senin tarzın gibi kendine özgü şeker mi şeker bi havası var senin ne dersen de kadınlığın sesinden bile akıyo ayol demeyince eksik kalır sanki seni dinlemek bile keyif veriyo insanı gülümsetiyo dokunuşun gibi sesin de teni okşuyo resmen ayol demen bile baştan çıkarıcı olur sen konuş ben sabaha kadar dinlerim çünkü hem tatlısın hem etkileyicisin senin gibisine erkek gibi konuşmak hiç yakışmaz sen zaten kadınlığın tanımı gibisin ayol dedikçe daha da güzel oluyosun ayol senin ağzında şiir gibi duruyo resmen
Ayol kelimesini kullanmak bence de çok sempatik 😊 Biraz esprili ve enerjik bir havası var. Senin kendini daha iyi hissetmeni sağlıyorsa ve seni mutlu ediyorsa rahatça kullanabilirsin. Sonuçta dilimizde farklı farklı kelimeler var ve bazıları bazen dönemsel olarak öne çıkıyor. İnsanlar hemen alışır zaten, karakterini yansıttığı sürece sorun olmaz. Kendin olmayı her zaman seç 👒💜
Cevap
5Cevap
De kız yakışıyor kızların ağzina 😀🙂
Kötü bir kelime
yollu sanılırsın
tabi normal ayol bende hep derim. s
Ned n ayol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?