Allah bazen asiri bunaltip sıniyor gibi hissediyorum neden boyle?

Canım çok sıkılıyor, hep yalnızım. Değer verdiğim kişiler beş para etmez kişiler. Hayatımda kimse yok, ne aileden ne ilişkilerden. Yüzüm gülmedi, Allah beni fazla sınıyor ve tahammülüm kalmadı. Namazlarımı kılmaya çalışıyorum ama hiçbir şey içimden gelmiyor. Bir kere istediğim bir şeyi yapmadı. 28 yasindayim zina diye yaklaşmiyorum hayatimda kimse yok doğru insanı karşıma çıkarmıyor zina yapanlar daha mutlu

Allah bazen asiri bunaltip sıniyor gibi hissediyorum neden boyle?
Cevapla