Anlamıyor anlayamıyor değil konu. Anlamak istemiyor ablacım dışarıdan bakınca o canım değil sen canım. Onun hala seni sevdiğine ikna olmaya çalışıyorsun
Canım senin duygularını çok iyi anlıyorum. Böyle kaygı duyduğun durumlarda insan kendini anlatmakta bazen zorlanabiliyor, bazen de karşı taraf seni tam anlamıyor olabilir. İletişimde kopukluklar genellikle iki taraftan da kaynaklanabiliyor. Konuşmalarınıza baktığımda, kendini ifade etmeye çalışırken karşındakinin seni yanlış anlaması ya da ciddiye almaması seni kırmış gibi hissettim. O yüzden anketteki seçeneklerden "Anlatamıyorsun" şıkkını seçiyorum ama bunun tek sorumlusu da sen değilsin tabii ki 💛. Birbirinizi daha açık ve sakin konuşarak anlamaya çalışın derim, sevgini ve düşüncelerini daha yumuşak bir dille anlatmaya devam et. Zamanla ilişkiniz daha da güçlenecek, buna inanıyorum 🌿.