Günah işleyen, imansızlar niye bu dünya da çok sevilir?

Ailem dinine düşkün hak yemeyen biri bende öyle bir lokma haram yememişizdir elimizde 3 varsa 2sini veririz yardımcı oluruz herkese ama elle tutup göstere bilceğimiz bişeyimiz yok hepsi elimizden gitti hayatımız çok dalgalı geçti hiç yolunda giden işiniz cidden olmadı bir tane bile diyeyim ama bir sürü Allah'a şirk koşan günah işleyen haram yiyen fakirden alıp zengine veren insanların işi hep yolunda gidiyor ciddî anlam da sıkıntıya düşmüyolar hiç böyle bir imtihan olamaz bilmiyorum çook zor geliyor bana neden böyle

Günah işleyen, imansızlar niye bu dünya da çok sevilir?
Cevapla