Nişanımız atıldı ve kimsenin umrunda olmadı?

Arkadaşlar bunun doğusu batısı yok, ben mi yanlış biliyorum? Herhangi bir evlilik veya nişan süreci bitirildiğinde aileler devreye girer. Gençlerle konuşulur. Büyükler aracı olur. Çözümcül davranılır. Biz 1 senelik nişanlımla ayrıldık geçenlerde. Düğüne 1 ay vardı. Onun ailesinden hiç kimse beni aramadı, sormadı. Ailemi de aynı şekilde arayan soran yok. Nasıl olduğumu bile soran yok. Bu aşırı anormal geliyor bana. Düğüne bu kadar az vakit kala nişan atılıyor ve kimse umursamıyor. Bu aile normal mi? Yoksa aslında kimse istemiyor muydu?

Nişanımız atıldı ve kimsenin umrunda olmadı?
Cevapla