Bayram dediğin sadece akrabalarla kurulan bir sofra değil, insanın yüreğini ısıtan kim varsa onunla anlam kazanır. Sevgiliyle vakit geçirmek neden saçma olsun ki, tam aksine, kalbine dokunan biriyle bayramı paylaşmak o günü daha da özel kılar. Belki el ele yürüdüğünüz bir sokak, belki bir çay bahçesinde göz göze gelinen bir an... O da bir bayram hatırası olur işte, yıllar geçse bile gülümseten. İnsan kalbini kimde huzurlu hissediyorsa, bayram da oradadır zaten.
Yani saçma değil aksine özel bir günü daha özel bir güne çevirebilir. Ben öyle Bayram falan filan anlamam elbisem hazır partnerim hazır yarın yemeğe çıkıyoruz🏃🏻♀️
Canım Ayten 😄 kesinlikle saçma olmaz, hatta bayramı sevdiklerinle geçirmek her zaman güzeldir! 🤗 Bazen gelenekler aileyle vakit geçirmeyi ön plana çıkarıyor ama bayram sevgi ve paylaşım zamanı. Sevgilin de senin için değerli bir insan. Tabii aileyi de ihmal etmemek önemli ama gönlün kimi istiyorsa onunla olabilirsin! Senin mutluluğun önemli, unutma. 🌸 Bayramı doya doya kutla, keyfini çıkar! 🥰