Sevgilim bayram da bütün gün evde oturmak istediğini söyledi?

Merhaba sevgilim akşam 9 kadar çalışıyor her gün yoruluyor biliyorum ayakta kalıyor bayramın 1. Günü izni var ve bende bişeyler yapalım mı dedim o da ben akşama kadar evde ottumak istiyorum evde vakit geçiririz dinlenmek istiyorum diyor ama bizde aktivite pek yapmıyoruz tamam yemek yiyoruz iş çıkışları falan ama bütün gün plan yapmak istiyorum ama böyle sert şekilde dinlenmek istiyorum ya falan deyince tartıştık yani evde olmak istemesi bütün gün normal mi sizce

Sevgilim bayram da bütün gün evde oturmak istediğini söyledi?
Cevapla