Kardeşimi ihmal ediyor gibi hissediyorum çok üzülüyorum?

Sürekli sinirlendiriyor beni hep itiraz ediyor bende sinirleniyorum 16 yasinda tam ergen bazen kavga ediyoruz vuruyoruz birbirimize onun umurunda olmuyor erkek o ben kaç gün üzülüyorum çok mu yükleniyorum diye düşünüyorum onunla birlikte bir şeyler yapmak istiyorum sınıfta kalacak çok üzülüyorum bu pişmanlık nasıl geçecek gaa sanki tüm kardeşler çok iyi geçiniyor da bi biz kavga ediyoruz halbuki 5 dakika sonra barisiyoryz öpüyoruz birbimizi ama ben yinede pişman oluyorum

Kardeşimi ihmal ediyor gibi hissediyorum çok üzülüyorum?
Cevapla