Kapalıyken olup açılınca aldığım tepkiler?

daha demin ofisteki eski çalışan birinin yanına yetkililerden biri geldi yeni başlayanları tanıtmak için. Yetkili kadın bana döndü siz kimsiniz der gibi baktı ben eskiden vardım demeden hemen o eski çalışan o başını açtı kapalıydı yaptı. Çok saygısızca değil i ya da ben mi öyle anladım. moralim bozuldu. kendimi savunamadım eee- eee-uuuu diyebildim sadece

Kapalıyken olup açılınca aldığım tepkiler?
Cevapla