Eşimin Kardeşi Eskiden Bana Yazmıştı?

Yalnız bile kalmıyorum bi odada bu yüzden ve sürekli kaçıyorum kendisinden yazdığında da konuşmamıştım zaten bi kaç mesaja cevap dışında ama bi araya gelmemeye çalışıyorum eşimin haberi yok bundan kardeşi bana yazdığında ilişkimiz yoktu ne yapacağım böyle
Eşimin Kardeşi Eskiden Bana Yazmıştı?
Cevapla