Benim özel hayatımla ( aşk hayatım) ilgili bir şey anlatmıştım üniversite zamanı en yakın arkadaşım olan kişiye. Sonunda flört ettiğim kişi beni diyeceğini deyip her yerden engellemişti. Ben de lafı ağzıma tıkamış gibi hissedip farklı bir hesap açıp oradan yazmıştım.
Arkadaşım da ona takık biri vardı ve ondan yola çıkarak bana yorum yaptı geri dönmez tekrar farklı bir hesaptan yazdığın için dedi. Dönmezse dönmesin. Şu an umrumda değil. Mevzu da zaten bu değil ama yola çıktığı kişinin elinde bir döner bıçağı ile gelip arkadaşın demesine göre onu , onun demesine göre kendini kesmeye çalışması. Dersin ben de elimde bir döner bıçağı ile yolunu kestim vaktinde flört ettiğim kişinin. 😂😂
Ben de beni kıyas yaptığın kişilere dikkat et, ben kimsenin kapısına elimde döner bıçağı ile dayanmadım dedim.
O da yanlış anlaşılmaktan artık yoruldum dedi. Kendince beni kıyas da yapmamış. Ben arayıp sormasam da artık aramıyor. Normalde çok sık araştırdık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok iyi anlıyorum, bazen insanlar niyetlerini tam anlatamıyor ya da biz farklı bir şekilde algılayabiliyoruz. Sen olayları kendi açından paylaşınca karşı taraf ister istemez başkasının yaşadıklarını referans alabiliyor. Bu da mukayese gibi hissettirebiliyor 😔. Herkesin olaylara yaklaşımı başka ama önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin. Kıyas yapmadığını söylese de senin rahatsız olmanı anlaması lazım. Arkadaşlıkta bu tür yanlış anlamalar doğal ama önemli olan açıkça konuşabilmek ve empati yapabilmek 🌿. Kendini suçlu hissetme lütfen, herkes bazen böyle şeyler yaşayabiliyor. Güzel bir sohbetle aranız düzelir diye düşünüyorum 😊.