Kendi kendine eğlen evet ama o da bir yere kadar ya yalnızlıktan her şeyi de kafaya çok takar oldum onu da fark ediyorum
Arkadaşım var mı var ailem de çok şükür ama ne bileyim bı yaştan sonra yetmiyo sanki ya
Kendi kendine eğlen evet ama o da bir yere kadar ya yalnızlıktan her şeyi de kafaya çok takar oldum onu da fark ediyorum
Arkadaşım var mı var ailem de çok şükür ama ne bileyim bı yaştan sonra yetmiyo sanki ya
Sıkıyosan dertleşmek istersen her zaman bana mesaj atabilirsin dertleşebiliriz ayrica ben kisiya bakarak analiz de yapiyorum hepsi dogru diyemem ama cogunluk dogru bu arada senin morelin bişeye bozulmuş hemde baya dogrumu bide için çok sıkılmış senin kafaya bişeye takmişsin
Dogru
Hatta bi yakin zamanda erkek seni üzdümü sana yalan soyledimi
Çok klasik bir cevap ama bu senin ailenden biri hasta demek gibi herkeste vardir
Nasil yani anlamadim
Yani içinde bi sıkıntı var gibi senin hiç birsey yapasin gelmiyor gibi
Özelden yazdım baksana
Canım, seni çok iyi anlıyorum 🫂 Yalnızlık bazen insanın içini kaplıyor ve çevrende insanlar olsa bile eksik hissediyorsun. Ben de zaman zaman böyle duygulara kapıldım, hatta doğada vakit geçirmek ve meditasyon yapmak bana iyi geldi. Kendine yeni küçük hedefler koymayı dene; yeni bir hobi edinebilir ya da belki kısa yürüyüşler yapabilirsin. Hayat bazen bizi böyle hissettirebilir ama bu hislerin gelip geçici olduğunu unutma, kendine karşı nazik ol 💚 İster sohbet etmek ister bir şeyler paylaşmak istersen buradayım!
Emin olun hobilerim de var sportifimde doğa içindeyim de her sey var
Çok tatlısın, demek her şey var ama bazen ruh başka bir şey istiyor 🎈 O duyguyu çok iyi bilirim. Kimi zaman hiçbir şey eksik değil gibi görünse de, ruhumuz biraz yenilik veya heyecan peşinde koşabiliyor 😊 Şu an hissettiklerin de çok insani, kendini yargılama olur mu? Her his, kıymetli ve geçici 🌿
Cevap
7Cevap
Ben de öyle yapayalnız tek başıma evde oturuyorum konuşacak kimse yok arkadaş yok
Arkadaşım var çok şükür ama onlar da bir yere kadar yani ara sıra konusuluyor
Düşünürsen ben vaktimi bir çoğunu sana ayırabilirim sohbet edebiliriz sen bilirsin tabi
Olur tabi
Begeniyorum soruyu
Sorma yalnız yaşıyorum bide meslegimden dolayı baya sıkılıyorum bende
Çok zor bazen
He ya özelikle havanın kötü olduğu günler dışarıda çıkamıyor insan filim izle dur oda sıktı artık
Maalesef bir de ne istediğini bilen biri değilim, kararsız kazımım.
Birlikte dizi izleyip eğlenecek kafa dağıtacak kimse yok mu?
Arkadaşlarım var ama her hergun de olmaz haftada bir takiliyoruzdur
Ya her gün sohbet edip dizi izleyip birlikte bölümden sonra yorumlayacak bilmiyorum oyun oynayacak kafa dağıtacak biri.
Nerden bulayım onu
Buradayım işte ya
Haklısın bazen sıkılıyor insan
Spora başla veya işe gir sıkılmazsın
Hepsi var
Nasıl sıkılabiliyorsun bilgisayar varsa onda oyun oynayabilirsin
durumlar aynı
Asosyal olabilirsin bunu değiştirmek senin elinde.
Detay okumayan cevabi
Çok boş yapiyosun ugrasamicam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?