Eğer hava çok sıcak değilse dışarıda ama aşırı sıcaksa evde geçirmeyi tercih ederim ✨️
Dışarıda Mı Vakit Geçirmeyi Yoksa Evde Mi Vakit Geçirmeyi Tercih Edersiniz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Dışarıda yemek yemeyi sevmiyorum. Şöyle düşün ; bir mekanda yemek yedin senden önce o bardagı birisi kullandı bunu düşündükçe midem bulanıyor😃😃😃ajajajajajaj, çsşüwğgövözşwşşw özel sektörde part time çalıştıgım için bunun arka planını biliyorum cidden 😃😃ajaklzsşwğeğşcçxşwğwşxözşwşeşdşsşdşlxşs
0
3 Yorumla
Cevap sahibi
1 yıl
Dışarda kebap yiyebilirsin, çigköfte yiyebilirsin, ama asla bardak'ta veya agzı açık olan ürün almamalısın. Tabakta'da almamalısın
En İyi Cevaplar