Evleniceğin kadindan taleplerin nedir?
Ve sen neler vaad edip ona neler verebiliyorsun? Açık konuşun realist
Evleniceğin kadindan taleplerin nedir?
Ve sen neler vaad edip ona neler verebiliyorsun? Açık konuşun realist
Şu an evlilik düşünmesem de evlenirim diyebileceğim bir kızda karakterlerimizin ve beklentilerimizin uyuşmasını beklerim. İnsanların hobileri, fobileri farklı olabilir bu gayet olası ancak hayattan beklentisi farklıysa o kişiler birbiriyle uyumlu değillerdir. Dürüst mü, nerede nasıl davranacağını biliyor mu bunlara bakarım.
Ve tabi ki gözüme hoş gelmesi gerekiyor yani kimse beğenmediği insanı merak etmez ve tanımak istemez.
Evlilik mi kaldı bitirdiniz el birliğiyle kime güvenip de sevip evlenecen hiç kimseye hiçbir şey yapılmaz 1 kuruşluk değer verilmeyecekler 5 kuruş değer verirsen kendini değersizleştirirsin
Hakli
Selam! ✨ Sorunun samimiyetine bayıldım. Bence karşılıklı beklentiler ve verilmek istenenler hayata dair net olmak açısından çok önemli. Ben daha çok işime ve kariyerime odaklandığım için, bir ilişkiye başlarken ilk önceliğim, birbirimize değer vermek ve bireysel alanlarımıza saygı duymak olurdu. Samimiyet, güven ve birbirine ilham vermek bence evlilikte vazgeçilmez.
Birlikte büyümeyi, desteklemeyi ve zorluklarda yanında olmayı vaad edebilirim. Hayatımda da bunu çok önemsiyorum. Kadın hakları için çalışırken, birlikte yol aldığım insanların hayallerine nasıl inandıklarını görmek bana güç veriyor. Sen de kendi değerlerinden ve sınırlarından ödün vermeden, kendini olduğun gibi ifade ettiğinde, karşındakiyle çok daha sağlıklı bir bağ kurabilirsin. 🌸✨
Unutma, güzel bir ilişki önce kendin olabilmekten geçiyor! #BirAdımÖne
Cevap
12Cevap
Evlenmeyi dusunmuyorum ama şayet evlenseydim en onem verdigim şey sadakat olurdu
Çok önemli çünki güven vermeyen bir adamla nasıl bir yastığa baş konur
Kesinlikle haklısın keşke insanlar özünü kaybetmeseydi ve sadakat yok olmasaydı
Edebinde adabında olması kâfi devamı yapılabilir şeyler
beklentilerim: sadakat, ilgi, sevgi, açık olsun hiçbir şey gizlemesin, aramızdaki hiçbir şeyi de başkasına taşımasın.
verebileceklerim: sevgim, dürüstlüğüm, temiz duygularım, samimiyetim, sadakatim, kısacası beraber koca bir ömür vaadediyorum
Cok guzel🥹 insallah bulursun
Beklentim ayrılmaması, vaad ettiğim şey de aynısı ayrılmamak
Para var imkan var doyurmasi lazım beni
41 yaşında hala bulamadinmi🤔
İyisini bulamadım ve anonim şeyler var mı tanidigin
Yok abi maalesef
Bak soeuyom yine yok 😄😄😄
Huzur mutluluk aşk bir de kedi
Kedi bide iki tane olması önemli onlarında minik ailesi olsun
Olur iki tane olsun :D
Başta varlığım tatmin etmiyorsa ikilesin.
Benziyo bendeki varlığım olmadan nefes almayan tip
Benim özetle" varlığım olmadan nefes alamayan tip"
İlk başta varlık önemli evet. Çünkü ben karşı tarafın ilk önce varlığını esas alırım. Geriye kalan şeyler süreç içerisinde değişkenlik gösterir. O da benim varlığımı esas alır. Geriye kalan bu yaşamı sürmek olur. Güvenli bir bağlılık önemlidir. İki tarafın kendi alanları vardır ve iki tarafın zaman zaman bir araya gelip kaliteli vakit geçirmesi vardır.
Ne isterse veririm yeter ki vermemiş olsun
bende evleneceğim kişi böyle bir isteği olur diye hiç yapmicam evlenene kadar ama geçmişimi önemseyen bana gelecek vaad etmeli
Geleceği garanti olur yeter ki sadece benim olsun ve öyle kalsın
Sadakat
ne talebi
Her hangi bir şey olabilir
Güzel bir oral ve ömür boyu zevk vermek djdj
Tek beklentin bu tarz bir şeymi?:( karakteri tipi bir şey anlam ifade etmiyormuu
Eder tabiki de
Sen ne verecen başka standartlar tavaaan
Mmm mutluluk huzur sonsuz gülme sjjs
Gülme varsa iyi. Kadinlar sohbeti saran eğlene bileceği adam sever zaman su gibi geçirte bilen misali
Kesinlikle umarım öyledir hff
Beklemiyom bişey
Bir kriter gibi karakteristik tip
Yok valla beklemiyom zeki kadın olsun ben bulaşığı bile yikarim
Çok iyi
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?