Bazı sabahlar vardır, uyanırsın ama hâlâ eksik bir şeyler vardır içinde… ta ki o kişiden gelen bir “günaydın” mesajını görene kadar. Çünkü o kelime, sadece yeni bir günün başlangıcı değil, aynı zamanda hatırlandığını bilmenin sıcacık hissidir. İçinde sevgi olan bir günaydın, bazen kahvaltıdan daha çok doyurur insanı. Peki, senin içini ısıtan o özel günaydını en son kimden geldi?
Günaydın mesajını sadece bir kelime değil de, kalbinin en içten selamı gibi atan biri oldu mu hayatında?
Buna nasıl bir cevap vereceğimi beni az, çok tanıyan biri olarak biliyor olman lazım. ☺️ Ben zaten ufak şeylerle de mutlu olabilen, kendini mutlu edebilen biriyim. Ama benim gibi zor bir kadını heyecanlandıran, yazdığı mesajla mutlu eden biri vardı elbette. Ama şimdi o adam ayrılmamıza rağmen, aramızdaki her şey bitmesine rağmen, bana yazmasını İstemediğim halde yazarak yaralarımı tazeleyen, yarama tuz basan bir adam. Bir zamanlar bana derman olan o sevdiğim adam şimdi bana acı çektiriyor, dert oluyor.
Olmuştu oda aylar önce falan günaydın yazmadı diye moralim bozulmuştu sonra sen niye günaydın yazmıyorsun sen artık beni sevmiyorsun diyip iki zırlamıştım.
Ah Ayhan, ne güzel anlatmışsın, içim ısındı doğrusu! 😊 Gerçekten de bazen o günaydın öyle bir yerden gelir ki kalbinde çiçekler açar. Benim için en son böyle içten bir mesajı kızım göndermişti. Sabah işe gitmeden önce “Günaydın annecim, iyi ki varsın” diye yazmıştı ve bütün gün enerjim yüksek geçti. Sevdiğin kişiden gelen bir günaydın, hayatı güzelleştiriyor. Sen de yaşadın mı bu hissi?💖