Sizin bu konudaki fikriniz nedir?

Uzun bir ilişkim var. Annesine özel günlerde bayramlarda vs mesaj atarım. Erkek arkadasımın kardesinin sevglisi hee cuma mesaj atıyormuş. Ben bu tarz şeylere cok alıştırmayı sevmiyorum çalışan bir insanım her cuma farklı bir mesaj hazırlıcak biriside değilim. Erkek arkadasıma bu benim karakterim benden o cıkmaz o yapıyor diye de hayatta yapmam zaten dedim. O da annem mutlu olurdu sevinirdi gibi şeyler söyledi bende anneni o mutlu edicek bu konuda artık dedim. Biraz yüzü asıldı.
hayır neden böyle bir sey bekliyor erkek arkadasım bana neden böyle birsey diyor fikiriniz nedir?

Sizin bu konudaki fikriniz nedir?
Cevapla