Güncellemeler
1 yıl
Bu arada dostlar katılıyorum dediklerinize. Ev döndürmek demek sadece işe gidip çalışmak değil, evin her yükünü beraber taşımak demektir.
Yoksa kadınlara eril enerjisi düşük mü gelir

SpaceLoverTeacher sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Ne alakası var şimdi aynı evi paylaşan arkadaşım olur tabi ikimiz çalışıyorsak her şeyi ortak yapmalıyız
Var ya hani, mutfakta yemek yapan böyle çekicidir falan diyorlar. Var mı öyle bir şey diye sordum ya
Yoksa hocam katılıyorum.
Seksilikle ne alakası var kadınına yardım etmek adamlıktır seksilik değil ( BENCE)
Var ya hani, mutfakta yemek yapan böyle çekicidir falan diyorlar. Var mı öyle bir şey diye sordum ya
Bence değil erkeğim şu içse bile çekicidir ( benim için) :))
Aahahah bak güzel :D
(Ki evlenmişsem zaten o kadından ötesi de yoktur. Varlığı bile çekicidir canım şimdi aaa ) ahaha
E yani deve değil ya niye evlendin madem dimi amaaa
Tabiki
bir de var ya evli olup gözü dısarda olanlar. Asıl laf onlara zaten
Ya bu konular derin abicim bi de kendilerince sebep bulup haklı olmaya çalışıyorlar büyük konuşup bişey de demek istemiyorum o yüzden sustum 🤐
Yok ya bunun ne haklı sebebi olacak gözünü seveyim. Bu adamlık meselesidir, karakter meseledir. KArakteri olan yapmaz böyle bir şey. Kadın da yapmaz
Demek ki yok çok da sorgulamamak lazım
Ahaha
Amaaan evlenirsem evlendiğin kadın bana yeter. O benden sıkılmasın, çok gelmiyim ona yeter :D
Bilmiyorum sıkma kadınj o da sıkılmasın hdjdjd
Yahu insan sevilmekten sıkılır mı ya
Sıkılmayın böyle şeylerden ahahha :D Bir türlü de yaranılmıyor aga :D ahah
Adam gibi sevin dozunda kararında 😇
O nasıl oluyormus bir desene :D :D
Ne bilsin bu garip hiç sevilmiş mi sor bi 🥹
Yapma beeeeee
Yak bir dal hemen yak yak yak
Yakıcam az sonra
Bak ya harbiden yaktırdık galiba :D :D
Bir de aç şişeleri bu gece sabah olmasın bari
Yok şişe falan olmaz haram fhgxhjxc
Hee haram şişede yoksa normalde kendi vücuduna zarar vermekte haramken dolaylı yoldan sigarada öyleyken o serbest öyle mi :D :D :D
Yo cuara da haram ona sevap mı dedik sanki 😁
Hee bazı haramlara okey bazılarına hayır öyle mi :D :D :D
Kafaya yatana Oky Allâh affetsin
Ahaha orasaı öyle tabi canım bize kalmadı neyi affedip affetmeyeceğini bilmek :D Ki bu arada işlemediğim günah kalmamıs ben diom bunu da heee dhfghf
🥺 Allâh seni daha çok affetsin
Gerçekten başarılı bir iş çıkarıyorsa dağınık çalışmıyorsa evimin direğidir ya yemişim seksapalitesini o beni şımartıp mutlu etsin ben ona paşam diyeyim
Ooo güzelmiş. Ben yemek yaparım ama dağınığım ya ve yavaşım. Tadı olur yemegğin ama bir kadının 30 dk da yapacağını ben 1 saatte anca yapıom 😅
Temizlik iyi de sıkıcı işte
Zamandan yana sorun yok isterse 2 saate yapsın ama dağınık çalışamaz 2 saate yaptığı yemek için ben 3 saat temizlik yapıp arkasını toplayacaksam kalsın
O kadr da değil ya 3 saatlik dagınıklık olmaz :D
Mesela ben bir meyhane pilavı yapıyorum 3-4 tabak kirleniyor çünkü malzemeleri hızlı doğrayamıom. Haliyule önceden hazırlıyorum. O yüzden ekstra iş cıkıo :D
Onu ben de yapıyorum ya soğanı biberi domatesi ayrı ayrı duruyor onda ne var bir sudan geçir tamam kastettiğim 3 saat temizlik şöyle yere domates suyu damlar tezgah biber çekirdeği lavaboda soğan kabuğu o yemek bir taşar ocak batar yemek buharı ile yağlar sıçrama duvarına yapışır tuzun kavanozu kirli eliyle tutar ellerini yıkamadan domatesli elini havluya siler vb detay da hafif ama temizlikte uğraş gerektiren konular
Heee ama bilemedim. Arada olmuyor dersem yalan ama sürekli mutfakta olmadığımdan daha 1 senedir yemek yaptığımdan anca bu kadar oluyor :D
Konu sadece mutfak değil genel ev içinde ki yaşantıya bakarsak bir pijama katlama olsun kirli kıyafetleri ortalığa atmama olsun bir sifon çekme su tutma olsun ya en basiti bir çekirdek çitlerken bile ortalığı batırmamalı 😔 saydıkça ruhum daraldı ki içtiği sigara külü ve çay bardağının altından damlayan çay lekesi de cabası zor her şeye tek başına koşturup bir düzene oturmak o düzeni korumak tek başına imkansız
:D :D :D :D Sen biraz değil baya titizsin ama cekirdek kısmı haric digerlerine katılıyorum :D Cekirdek öyle bir şey ki illa yere gidiyor y a:D
Titizlik değil inan ki yıpratıcı ev işleri
Adamın işi ne ya o da yardım edecek.
Birini yapamıyorsa digerini yapacak. Ben 2 senedir kendi evimi çeviriyorum. Yapmak lazım
Elbette yapmak lazım ama yapan yok bu devir de prenses erkek moda
Ama öyle bir şey ki şimdi ev işi yapana da prenses diyorlar. Erkek adam mı ev işi mi yaparmıs
Kimse bilmek zorunda değil ki ev de dört duvar arasında kim ne görecek gören olursa cam sildiğini görür hadi ona da bir yardımcı elbet bulunur ya da erkek adam elbette karısını mahalleye izlettirmez
Bilmesinden değil zaten genel norm için lopnustum. Yoksa görsünler beni umurumda olmaz. Benim için önemli olan kadınımın benim için ne düşündüğüdür
İşte bu kadar hadi hakkınız da hayırlısı olsun mutluluklar
Sağol sizin de
Normali bu değil midir 🙂
Yapmayan y apmıyor hocam şimdi. Yoksa bence de öyle
Evet 😇