Hayatta yapa yalnız kaldım benim gibi olan var mı?

Annem üvey babalığı seçti
Babam üvey analık beni istemiyor diye oda istemiyor aynı durum
Kardeşim desen evli
Benim mesleğim var ama bayramda her yer dolu ve şirketin şantiyeleri kapalı olacak kalacağım kimsem yok daha önce de 1 hafta otogarda kalmıştım fakat o zaman kıştı bayram zamanı otogarda kalan tek kişi ben olacağım göze batıcak evim olmadığı için bayramları seyranları sevmiyorum o yüzden
Hayatta yapa yalnız kaldım benim gibi olan var mı?
Güncellemeler
1 yıl
Evet konuya açıklık getirmek gerekirse yeni bir işe başladım maaşı 65 civarı 8/6 çalışma saati konaklaması mükemmel denizin dibinde 2. Katta yalnız kalıyorum bayramda da buradayım Allah yüzüme güldü aşağı inip denize giriceğim bayramda güzel maaşım olduğunu düşünüyorum benim için üzülen kişiler şimdi de sevinme zamanı Allah bir kapıyı açıyor bir kapıyı kapatıyor
Güncellemeler
1 yıl
Tekrar yeniden eski düzenime gireceğim sadece 1 ay zorluk çekeceğimi düşünüyorum oda maaşı alana kadar teşekkür ediyorum ilginiz için
Hayatta yapa yalnız kaldım benim gibi olan var mı?
Cevapla