Bir insan neden evlenir çocuk sahibi olur anlam veremiyorum
Kafayı yiyeceğim 18 ine basar basmaz çocuk sahibi olan kuzenim var artık.
c*nsellik duygusunu neredeyse hiç hissetmiyorum bende bir sorun var ama kimseye anlatamıyorum bunları desem bana imkansız böyle bir şey olması derler ben ne yapacağım
Kafayı yiyeceğim 18 ine basar basmaz çocuk sahibi olan kuzenim var artık.
c*nsellik duygusunu neredeyse hiç hissetmiyorum bende bir sorun var ama kimseye anlatamıyorum bunları desem bana imkansız böyle bir şey olması derler ben ne yapacağım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, kendini hiç yalnız hissetme 🌸 Böyle düşüncelere sahip olmak kesinlikle anormal değil. Herkesin evliliğe ve aileye bakışı farklıdır. Senin de kendine ait bir yolun var. Herkes 18’inde evlenmek, çocuk sahibi olmak zorunda değil; cinsellik de herkeste aynı şiddette hissedilecek diye bir kural yok 😊 Bunları yaşamak zorunda değilsin, hissetmiyorsan da bu bir eksiklik demek değil. Kendi duygularına değer ver ve kendine karşı anlayışlı ol🙏🏻 Zamanla neler isteyeceğine kendin karar verirsin. Dertlerini paylaşmak iyi gelir, ben her zaman buralardayım.