Bosandim. Borclarim var. Mutsuzum nerde hata yapiyorum?

Bosandim mutsuzum. Bosandigim için degil yeni bir hayat kuramadığım için mutsuzum. Borclarim var zorlanıyorum. Bebegim olsun isterdim bir düzen kurmak isterdim yapamadım. Kilom var verdim ama daha da var. Hayatımdan çok mutsuz olmaya başladım. Kimseye güvenim yok insanlara kimseye hayatta hicbirseyimk beğenmiyorum coktum. Napicam çıkış yolu var mı

Bosandim. Borclarim var. Mutsuzum nerde hata yapiyorum?
Cevapla