Evlendigim günden beri olan sorunlari kafamdan atamiyorum beynimin içinde sürekli kavga halindeyim artik dengem bozuldu?

1,5 yıllık evliyim eşim Diyarbakırlı Ben Antalyalı. Ailelerin kafa yapısı çok farklıydı ama ben yine de eşimi sevdiğim için her şeye göğüs gerdim ta en başından beri. Nişan yapılacak oldu erkek tarafı nişanı kız tarafı yapar bizim burada böyle diye bir konuşma bile yapmadan her şeyi üzerimize yıktı hiç bir şeye karışmadı babam sorun çıkardı bana ama düğünü erkek tarafı yapacak sen nişandan başka bir şeye karışmayacaksın diyerek onu ikna etmiştim. Tamam belki normali de kız tarafı yapardır herrr şeyi ama benim ailem ya erkek tarafı yapar ya ortak yapar diye görmüş bilmiş o zamana kadar. Oturup ortak bir konuşma yapılmadı neyse bi şekilde nişan oldu bitti. Düğün Mersin’de de olacak Diyarbakır da olacaktı. Eşimin ailesi bana düğünde takı takmak için arabalarını satmaları gerektiğini söylediler. Bana bir teklif yaptılar ve arabayı sana versek arabamızı satmasak olur mu dediler ben de o zaman onları düşündüğüm için kabul ettim. Benim kendi birikmiş 68 çeyrek altınım vardı. Mersin’deki Düğün zamanı geldi eşim 4 gün kala beni aradı ve bana 5 tane çeyrek bozdurup atabilir misin oraya geleceğiz düğün için takım elbise yol parası o bu ihtiyacım var dedi. Ben de zaten karı koca olduk sayılır dedim verdim. Düğüne 1 kuruş bile karışmadılar davetiyesine kadar benim babam karşıladı yine ve asla oturulup konuşulmadı bu düğün için de. Mersin’deki düğünü kız taraf Diyarbakır’da düğünü erkek taraf yapacak diyorlardı. Tabi bunu aileme değil bana diyorlar. Yine sesimizi çıkarmadık sorun çıkmasın diye düğünü de babam yaptı. Diyarbakır’daki düğünüme geldi sıra bu arada kimse altın takılmadı demesin diye bana görümcemin 3 tane bileziğini taktılar emanet. Biz düğünden 1 gün önce kuyumcuya gittik ve benim kolumda nişandan kalan bileklik yüzük falan vardı onları verdik onların yerine bana kolye küpe başka bir yüzük başka bir bilezik aldık. Tutarın bir kısmını görümcem 40 bin TL verdi altınların üzeri borç olarak kaldı kuyumcuya. Yani erkek tarafı bana 40 bin vererek altın almış oldular. Bendekileri de değiştik çünkü yeni bi şeyler olsun ki kolumda yeni takıldı sansın insanlar diye. düğünüm oldu bitti tamam düğünden 1 gün sonra toplanan paralar çeyrek gram dolar hepsi bozduruldu ve düğünde yapılan masraflara ( gelinlik salon kuaför) parası verildi. Bir de bana kuyumcuda 40 bin altın parası veren görümcemin kredi kartı borcunu verdik 30 bin. Yol parası daması damatlık vs alınmış. Hiç birine sesimi çıkarmadım. şu an evliyim 1 çocuğumuz var. Bana altın yerine verilen araba görümcemin eşi üzerine kayıtlı. Kimse araba bu kızın demiyor eşim de dahil. Düğün zamanı göz ardı ettiğim şeyler aklmdn çıkmıyor. Düğünden sonra kaynanam görümcelerimle çokkkk sorunlar yaşadım. Evime kedi almamdan tutun instagramda beğendiğim bir videodan tutun sevgililer gününde sadece eşimle oturduğumuz restoranda attığım storye kadar. Ben mi her şeyi yanlış anlıyorum çok abartıyorum kendi kendimi hasta ediyorum yoksa gerçekten bunlar hasta olacak kadar var mı. Yazdıklarımın eksiği var fazlası yok saat gecenin 4 ü ve ben yatamıyorum beynimin içinde sürekli bir savaş var eşimin ailesini evlenmeden önce çok seviyordum ama bu olanları düşündükçe asla onlara ısınamıyorum. Unutmadan bir detay daha vereyim. Evlendikten 1aysonra eşimin kumar oynadığını öğrendim nişandan kalan bana sadece tek 1tane bileziğim vardı yeni gelin olarak tek 1 bilezikle gezebilecektim o ihtimali de eşim ortadan kaldırdı evlendikten 1hafta sonra arkadaşıma borç vermemiz lazım diyerek kumar borcunu kapatmk için o bileziği benden aldı. Ben 1ay sonra öğrendim kumar oynadığını ama. Bana akıl verin lütfen kendimi iyi hissetmiyorum

Evlendigim günden beri olan sorunlari kafamdan atamiyorum beynimin içinde sürekli kavga halindeyim artik dengem bozuldu?
Cevapla