Oda arkadaşımı dvdüğm için yurttan atıldım sizce hak ettim mi?

Son sınıf hukuk öğrencisiyim odamda bomboş bölüm okuyan beş kız daha vardı derslerin boşluğundan ve gevşekliğinden gevşekçe dolaşıyorlardı gece yarısına kadar oturuyorlardı ışığı kapat dediğim için benimle kavga etmeye kalktılar bi akşam bende üstüne yürüdüm birinin ve ağzıma geleni söyledim arkasından arkadaşları beni slk yerine koymaya çalıştı ne diyo ya falan yaptılar saçmalıyormuşum gibi davranmaya başladılar biz kavga ederken birileri de arkadan gülüşüyordu en son dayanamayıp dövdm birini hepsi toplanıp şikayet ettiler zaten sinirlerime hakim olamayan bir insanım böyle ağır tahrik görünce de dayanamayıp dövdm keşke hepsini dvseydim yurt yönetimi bana istedikleri kadar tahrik etsinler senin dvmeye hakkın yok diyip attılar beni çok zoruma gidiyor sizce haksız mıydım bu konuda?
Oda arkadaşımı dvdüğm için yurttan atıldım sizce hak ettim mi?
Cevapla