Aynı şehir de nefes almak bile bana yetiyor dediğiniz birisi var mı?

Eh işte, olacak o kadar.
Züğürt ile aşık için teselli mi yok?
Tonlaaa.
Nefes ziyanlığı o senin yaptığın zaten, haberin yok.
Nefese kadar gitme zaten, seninle aynı biyolojik tür içinde olmak falan diye daha yüksekten açsan bahsi.
Daha çok kazanırsın zaten.
Zavallılığın sınırı yok ya, sinirin var.

Aynı şehir de nefes almak bile bana yetiyor dediğiniz birisi var mı?
Aynı şehir de nefes almak bile bana yetiyor dediğiniz birisi var mı?
Aynı şehir de nefes almak bile bana yetiyor dediğiniz birisi var mı?

#ZorundamıyımEfsane ✌1903✔™

#aşkyeniden 🌹🌹🌹

Aynı şehir de nefes almak bile bana yetiyor dediğiniz birisi var mı?
Cevapla