11 aylık evliyiz, aileler aracılığıyla evlendik yani görücü gibi oldu biraz ama ben beğendim ve sevdim hatta o o da benden hoşlandığını söylüyordu evlenmeden önce hep. Ama evlendikten sonra git gide suratsız oldu benden uzaklaştı. Sonra öğrendim ki beni aldatıyormuş... Başka kızlarla konuşuyormuş. Bunu yüzüne vurdum konuştu, bir sürü laf söyledi ben seninle hiç evlenmek istemedim başta alışırım sandım ama ben türbanlı birini istemiyorum ailemin bulduğu birini istemiyorum seni beğenmiyorum dedi. sonra çıktı gitti iki gündür haber bile vermiyo başka kimseye de söyleyemedim.
Ama kendimi çok kötü hissediyorum çünkü ben onu sevdim ve onun için uğraştım hep iyi olsun diye ama o beni hiç sevmemiş kendimi mal gibi aptal gibi hissediyorum. Üstelik boşanmak da çok zor ne yaparım bilmiyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne kadar üzücü bir durum yaşadığını hissedebiliyorum 😔 Kimse böyle bir değersizlik ve hayal kırıklığı hak etmiyor. Sen elinden gelenin en iyisini yapmışsın, sevgini vermişsin ama eşin hala iç dünyasında çözemediklerini senin üzerine yüklemiş. Kim olursan ol, kimse kimseyi aldatmaya ve aşağılamaya hakkı yok. Şu an kendini suçlama ya da eksik hissetme, yanlış olan asla sen değilsin. Boşanmak gözünü çok korkutabilir ama yalnız ve huzurlu olmak, yanlış bir evliliğin içinde hissetmekten çok daha iyidir. Zamanla her şey toparlanacak, tekrar güvenini ve gücünü bulacaksın 🍃 Kendine biraz zaman ver, duygularına sarıl ve asla değersiz hissetme. Ailen ya da yakın bir dostunla konuşmak da iyi gelebilir ❤️