Evlenmeli miyim boşa geçen bir ömür ne yapmalıyım 😕?

18 yaşındayken ilk defa birine aşık olmuştum adam benden yaşça büyüktü 26 küsur yaşındaydı ben onu sevmiştim ama beni ciddiye bile almadı kullandı bende kullandığını bile bile vazgeçemedim ayrılmak zor geliyordu hiç ayrılacak bir insan değildim işte kullandı çöp gibi attı ben şu anda 30 yaşındayım yıllardır hiç bir şeyle uğraşmıyorum yaptığım tek şey kulağımda kulaklığım boş beleş yatıyorum kalkıyorum ağlıyorum annemle babam Allah'a şükür bana bakıyorlar ama iş desen yok ev desen yok araba yok okul lise terkim annem arada bir zorla çıkarıp gezdirip getiriyor onun dışında hiç bir hobim bile yok ne olacak benim bu halim annemgil artık evlen diye tuturdular ama onu bile istemiyorum
Evlenmeli miyim boşa geçen bir ömür ne yapmalıyım 😕?
Cevapla