Erkekleri bastırarak düzgün toplum elde edilemez?

Mesela bazı eski Sovyet ülkeleri kadın-erkek eşitliğine bence daha yakın. ABD, Avrupa, Türkiye gibi ülkelerde erkekler aşırı bastırlıyor. Sistem aşırı kadıncı. Ee bu neye sebep oluyor kadın için sorumluluk almayan ve kadın düşmanı nesile... Mesela Rusya feminizmi sokmadı ülkesine. Bu akıma dur dedi. ABD'de saçma sapan işler oluyor, erkek kadına selam veriyor hapis... Türkiye desen farklı mı? Sabah akşam erkeklere sövenlere ceza yok. Erkekçi ya da kadıncı değil eşitlikçi yaklaşım (HUKUKİ ve SOSYAL) şart değil mi? İki cinsi de düşman edemeyecekler.

Erkekleri bastırarak düzgün toplum elde edilemez?
Cevapla