Herkes bu sorunları yaşıyormudur?

Benim sade , sıradan bir hayatım var bundan üç sene önce görücü usulü evlendim 20 yaşındaydım onlar diyeceğim çünkü eski kaynana eş demek istemiyorum zaten oğlu ana kuzusuydu sürekli annesinin aklına gidiyordu annesi sıçma dese sıçmayacak bide benden altı yaş büyüktü sürekli karıştı ve oğlu sesini bile çıkartmadı kendide aynı annesi gibiydi benim gibi olcak hali yoktu kim buyuttuyse ona çeker tabi tamam annesidir dedim geçtim hep sustum çok iyi davrandım onlar da sürekli kötü davranıyordu önüne geleni söyleniyorlardı ufak tefek şeyleri sürekli sorun çıkarıyorlardı yok fasulye neden sulu , fasulye sulu mu olur falan diye onların yaptığı kötülükleri Bir türlü unutamadım iki buçuk sene oldu boşanma aşamasındayım onlar boşanmak istiyordu Ben de dünden razıydım dedi iki buçuk senedir yani bana yaptığı bu kötülükleri unutamıyorum yalan söyleyip iftira atıyorlar sonra üstüme atıyorlardı seni yalancısın sen iftiracısın diye kendi yaptıklarını hep bana attılar ama ben sustumbunu bir türlü atlatamadım psikolojimin * koydular evlenmek daha istemiyorum hiç ömrümün sonuna kadar da bekar kalmak istiyorum hiçbir erkekle gönül bağım olmasın çünkü onlar gibi olacak zannediyorum vede Benim bildiğim kadarıyla herkes aynı! Herkesin evinde yaşanıyordur bu durum biliyorum
Herkes bu sorunları yaşıyormudur?
Cevapla