Bir arkadaşım vesilesiyle beni taciz eden kişinin gözünü korkutmak için bir dilekçe hazırladık. Bunu ona gösterip gözünü korkutmamızın mantıklı olduğunu bana söyledi daha sonra da kağıdı yırtarak atacağımızı söyledi bende mantıklı buldum. Dilekçede olayın nerde ve ne zaman olduğu savcılığa verileceği vs yazıyor ve bunun dışında bu olaydan farklı hiçbir şey yazmıyor. Arkadaşım tc ve imzamı da yazmamı istedi. İlk başta tereddüt ettim ama sonra güvendim ve imza attım tc mi de yazdım. Tc numaramı doğru bir şekilde yazdım ancak imzayı atarken yeni kimlik kartımdaki imzadan biraz farklı bir imza attım atıyorum kimlikte mu yazıp karalama yapıyorsam kağıda mus yazıp karalama yaptım.
Bu arkadaşım yazdığım bu yazıyı değiştirip , imzayı taklit edip ya da herhangi başka bir yöntemle benim adıma bir şeyler yapabilir mi ne biliyim çek senet vsvs ya da farklı bişey. Ben kimliğimdekinden farklı imza attım yapamasın diye. Sizce bu yeterli olmuş mudur.
Günlerdir bunu düşünüyorum keşke yapmasaydım diyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer