Babam'a karşı ne sevgi ne nefret duyuyorum sokaktan geçen adamdan farksız benim için?

Evet hikayem aslında ben doğmadan baslamıştı. Ben ve ikizim annemin karnında embriyoyken biraz alaya vurucam canım babam anneme şiddet gösterip ikizimi düşürdü (düşürmüş) evet ! Tabiki annemi hastaneye götürmemiş annemi yanlış hatırlamıyorsam karşı komşumuz götürmüş ikizim ölm*ş ve annem karnında tek çocuk olduğunu saniyormuş mükemmel bir mucize olarak dünyaya gelmişim iyi ki dogmuşum (şükür diyip devam ediyorum )

Canım babam ben küçükken de anneme şiddet uyguluyordu 6 yaşında babasına sopayla dalan bir kız çocuğu hiç hayal eder misiniz? 8 yaşında canım babam namaz kılarken selam verip annemi d*vdü annem en son dayanamadı tabi karakola gidip geliyoruz ben böyle iğrenç bir şey görmedim babamla annem ben 9 yaşında boşandılar 13 yaşında babamın evine gittim ve beni banyo da dövdü nedenini bende bilmiyorum (kendisi şizofreni) kafasında kurup bir şeyler yapıyor evet şimdi 19 yaşındayım beni arayıp nasılsın kızım beni neden aramiyorsun , prensesim diyor eskiden nefret ediyordum şu an o kadar soğuk ve buz gibiyim ki sanki sokaktan geçen bir adam gibi pardon sokaktan geçen bir erkek gibi

Neden konuşuyorsun bununla dediğinizi duyar gibiyim ablam evlilik arifesinde ve sorun olsun istemiyorum

Babam'a karşı ne sevgi ne nefret duyuyorum sokaktan geçen adamdan farksız benim için?
Cevapla